Zinoy Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 1 dag igjen. Chelsea: Cech Ferreira - Alex - Ivanovic - A. Cole Mikel Ramires - Malouda Anelka - Drogba - Kalou Lenke til kommentar
Zinoy Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Andre Marriner er dommer. Jeg tok litt feil av laget. Det er Bosingwa som starter på back fremfor Ferreira. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 heia Newcastle 1 Lenke til kommentar
Zinoy Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Ja. Det blir seier til Newcastle dette. Jeg er en real Chelsea-fan, som ser trøbblet laget er kommet opp i. Tror for å være 100% ærlig at Newcastle vinner 4-0. Ihvertfall 2-0. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Newcastle er så fordømt ustabile. Håper på United seier, men Chelsea må vel også slå tilbake en gang. Åpen kamp.. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Ja. Det blir seier til Newcastle dette. Jeg er en real Chelsea-fan, som ser trøbblet laget er kommet opp i. Tror for å være 100% ærlig at Newcastle vinner 4-0. Ihvertfall 2-0. Optimisme på høyt nivå... 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er dessverre redd for at Chelsea har mistet all moment, og er i ferd med å miste hele fotfestet i toppen. Håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Vi starter antageligvis med dette laget: Krul Simpson - Campbell - Taylor - Enrique Routledge - Tiote - Nolan - Gutierrez Ameobi - Carroll Behøver vel ikke si hvem jeg håper på? Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Håper så inderlig på n'castle her, ikke urealistisk heller mtp formen til Chelsea for tiden. Go United! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Ja faen, hva er det med folk som krever at andre skal være nøytrale under kamper hvor eget lag ikke spiller? Sett Man Utd-fans sutre over det i tråder, sett Arsenal-fans sutre over det, Chelsea og ditten og datten. Er man mer enn middels interessert i fotball så bryr man seg jo selvsagt om resultater i andre kamper også. Både pga eget lag og tabell og fordi man liker/ikke liker lagene som spiller en kamp. Dessuten, fotball er jo så jævla mye morsommere når du holder med et lag i en kamp enn når man er nøytral tilskuer, selv om også det kan være fett som juling. 4 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Ja visst, jeg kommer jo faen ikke inn her for å være nøytral når Newcastle har muligheten til å holde Chelsea på andreplass i morgen ettermiddag Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Mitt 45% ærlige tips er 0-2 Kommer tilbake med 100%'n senere. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Selv om Chelsea har vært i rævdårlig form nå så tror jeg de tar dette. Vi spiller med stopperpar som ikke har spilt noe spesielt denne sesongen. Men, Tiote er tilbake, og den mannen kan ødelegge spillet til hvilket som helst lag. Carroll har vært strålende også denne sesongen, og om laget spiller som vi er kapable til så har vi gode muligheter, spesielt nå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 De fire siste resultatene til Chelsea: Chelsea - MSK Zilina 2-1 Chelsea - Sunderland 0-3 Chelsea - Fulham 1-0 Liverpool - Chelsea 2-0 Ikke i den formen man Chelsea pleier å inneha. Tiote er mannen som sammen med van der Vaart og Hernandez fort kan komme til å bli årets kjøp i Premier League. Mannen som eliminerte bort Fabregas og ødela spillet til Arsenal. Mannen som har høyest treffsikkerhet når det gjelder pasninger av de som har spilt mange av årets kamper (tror jeg ihvertfall, var ihvertfall det for et par kamper siden). Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Kampen i morra er også en novemberkamp. Satser på at Carroll slår til med noen mål Lenke til kommentar
bertie Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) TOON ARMY! edit: tråden ble ryddet og innlegget hadde liten mening etter det Endret 28. november 2010 av bertie Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hmm, preseason formen til United ja, husker godt siste kamp før PL start ja. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Her står det litt om Tiote: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3023508.ece Her det med pasninger. Som jeg sa så var det for et par kamper siden, og kan ha sunket litt: I helga var Tiote mannen som satte selveste Cesc Fabregas ut av spill da Newcastle slo Arsenal på bortebane. Han gikk seirende ut av seks av de sju duellene han var involvert i under kampen, og traff med 44 av sine 45 pasninger. Ingen spillere som har vært på banen i mer enn 500 minutter i Premier League har dermed truffet bedre med pasningene sine enn Tiote. Snittet er faktisk så høyt som 91 prosent. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Blir nok utsatt, det har snødd heftig i tyneside ila natta også og det øser ned i søndre skottland. Tipper det er rundt 30% sjanse for at kampen går av stabelen. Kjipt. Metroen er stengt, så fansen kommer seg ikke til stadion på det vis, men det finnes håp siden bussene enda kjører på hovedveiene. Regner med at det er slik CFC fansen kommer til Gateshead. NUFC via Live5: Match to go ahead unless significant snowfall between now and kick off. Fra en lokal: "After a fairly heavy fall, including some hail stuff, the snow stopped about 2 hours ago, now just clear skies, minus 2 and falling with light winds." Jaja, Spurs-Liverpool å glede seg til. Endret 28. november 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå