vikingkylling Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Da den andre xboks360en min kræsja gav jeg opp og solgte alle spillene på Gamestop. Husker ikke i farten hvor mange det var, men det var en vanlig bærepose. (dvs neppe mer enn tyve, sannsynligvis færre.) Noen spill var nye, men mange var gamle. Til sammen fikk jeg litt over 3000,- for dem som gavekort. Skulle jeg tatt det kontakt ville det blitt en del mindre, men fortsatt godt over 2500,-. I tillegg kunne du jo ha solgt selve konsollen. Tror nok du tapte en god del penger der, dessverre. Noe imot om jeg spør hvorfor det hastet sånn å bli kvitt den? For øvrig vet du vel at PSN-kontoen din fungerer på både PS3 og PSP? Jeg vil bli overrasket om den ikke brukes på PSP2 og PS4 også. Endret 2. desember 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Veldig mange ringte og prutet noe sinnsykt. Nei, du får ikke alt dette til 1800kr. Det finnes så sykt mye frekke folk der ute. For en tid tilbake så la jeg ut en liste over spill der jeg skrev at om man kjøpte 3 spill så fikk man de til 250,- Selv om dette var spill som ville kostet over 600,- nye og at standen på disse var så godt som nye var det folk som tilbød med 200,- . 200 spenn for 3 spill når jeg allerede har oppgitt en pris. Makan. (Måtte bare ventilere litt her ) For øvrig vet du vel at PSN-kontoen din fungerer på både PS3 og PSP? Jeg vil bli overrasket om den ikke brukes på PSP2 og PS4 også. Det er dårlig med PSN på PS2 da Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 PSP2 er i utvikling, og PS4 kommer nok om ikke så mange år. Begge vil selvsagt ha full støtte for internett og PSN, så begge vil nok bruke kontoen man allerede har, akkurat som PS3 og PSP bruker samme PSN-konto. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Mah bad. Leste PS2, ikke PSP2 :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå