Perre Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Jeg må (av flere ulike årsaker) dessverre selge min kjære Playstation 3. I den sammenheng skulle jeg gjerne hatt noen tips om hva jeg kan forvente å få for den. Håper noen kan hjelpe meg med det. Det er en Playstation kjøpt fra Canada (så den kan ikke spille norske dvd'er og blu-rays) så det vil nok påvirke prisen. Ellers følger dette med (alt må selges i én pakke): Utstyr: 120GB harddisk Fjernkontroll 1 vanlig kontroller + 1 Dualshock 3 kontroller (med ledning til opplandning) Orginalt bluetooth headset Spill: Modern Warfare 2: BlackOps Gran Turismo 5 God of War 3 ModNation Racers Rockband (m/ trommer, gitar og mikrofon) Killzone 2 3D Dot Game Heroes Demon's Souls Red Dead Redemption Uncharted 2 Uncharted Metal Gear Solid 4 LittleBigPlanet Modern Warfare 2 Modern Warfare Borderlands Just Cause 2 Battlefield: Bad Company Unreal Tournament 3 Burnout Paradise Red Faction: Guerilla Grand Theft Auto 4 Fallout 3 Mirror's Edge Marvel: Ultimate Alliance 2 Batman: Arkham Asylum Ratchet & Clank: Tools of Destruction Ratchet & Clank: A Crack in Time Dead Space Infamous (Platinum) Bioshock Far Cry 2 Viking: Battle for Asgard Pure Brothers in Arms: Hells Highway Devil May Cry 4 The Orange Box Lara Croft and the Guardian of Light DeathSpank Joe Danger Trine Soldner-X: Himmelssturmer Flower Siren Blood Curse Ratchet & Clank: Quest for Booty Worms Outrun: Online Arcade Noby Noby Boy Linger in Shadows Wipeout HD Megaman 9 Megaman 10 Flow Riff: Everyday Shooter Dark Mist Pixeljunk Eden Super Stardust HD Bionic Commando Rearmed 1942: Joint Strike Hvor mye kan jeg forvente å få for dette tror dere? Edit: Og hvor burde jeg legge den ut? På finn.no? PS: Den ble kjøpt i juni 2008 og er i mint condition. Svært godt behandlet. Endret 27. november 2010 av Perre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg kan ikke noe om pris, men vær for gods skyld ærlig i annonnsen rundt det med avspilling av DVD/Blu-ray. Lenke til kommentar
Perre Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Det har jeg absolutt tenkt til å være. Noe annet ville jo ha vært på grensen til uærlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Alt under her er mine antagelser: Ca 60 spill, og Rock Band. Kanskje 100 kr pr spill + halv pris på Rock Band? (det avhenger jo av hvor fort du må bli kvitt det) Selve konsollen har vel som du sier mindre verdi, kanskje en tusenlapp? Fjernkontrollen og headsettet kan vel gå for 300 kr? Kontrollene vet jeg ikke med. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25154231 PS3 250gb Slim med 13 spill gitar og dvd/bluray mulighet - 5000 kr pris diskuteres ved hurtig avgjørelse. ikke urimelig at det blir dyrere for 50 ekstra spill. Kanskje du kan prøve på 8000?? Lenke til kommentar
Perre Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Takk for forslag! Jeg vet ikke helt hvordan markedet for PS3 er på finn.no, men nå som det nærmer seg jul burde det jo være ganske aktivt. Hvis jeg hadde fått 8000,- så hadde jeg vært fornøyd. Lenke til kommentar
Perre Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Jaja, da blir den lagt ut om 2 timer for 7000kr. (har litt dårlig tid så jeg kuttet av en tusing). Takk for hjelpen GM250! (Håper dette ikke ble for salgs-orientert i forumet. Jeg beklager hvis det ble det ) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hundre kroner per spill hvis du solgte dem hver for seg. Hvis du tvinger kjøperen til å ta alle sammen i en pakke, er det en stor ulempe. Et spill man ikke har lyst på vil man heller ikke betale for. PS Store-spillene ville jeg ikke tatt betalt for i det hele tatt. Det å overdra slike kontoer er tvilsomt, selv om det nok går bra. Lenke til kommentar
Perre Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Vi får se hvordan det går, men det er noen av spillene jeg hadde hatt vanskeligheter med å få solgt på egen hånd. Jeg håper at det er noen som ønsker en PS3 til jul med masse spill no hassle. At jeg selger PSN-spillene skal i utgangspunktet ikke gi noen problemer. Kjøperen kan enkelt lage sin egen profil og likevel spille dem. Og skulle det likevel være noe problem så lar jeg min gamle profil ligge igjen slik at de er sikret at spillene fungerer (jeg fjerner selvfølgelig alt av personinfo og bankkort-info). Edit: Jeg gikk gjennom de andre PS3-annonsene på finn og satte ned min egen til 4000kr. Det passer bedre med resten av markedet. Endret 27. november 2010 av Perre Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 "Modern Warfare 2:Black Ops" Haha! Den var ny! 1 Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hundre kroner per spill hvis du solgte dem hver for seg. Hvis du tvinger kjøperen til å ta alle sammen i en pakke, er det en stor ulempe. Et spill man ikke har lyst på vil man heller ikke betale for. PS Store-spillene ville jeg ikke tatt betalt for i det hele tatt. Det å overdra slike kontoer er tvilsomt, selv om det nok går bra. Hva er så tvilsomt med å overdra kontoen? Du vet man kan logge seg inn på ulike PS3er og installere kjøpte PS-store spill på inntil 5 ulike PS3er? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Når man oppretter en PS-konto oppgir man fullt navn. Kontoen er altså personlig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Og om kjøper gjennopretter ps3 mister han alt. Selg ps3en alene med kontroll og mic for 1299 og gå på game/gamestopp med spillene og de kjøper de av deg;) Lenke til kommentar
kingshill Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg må (av flere ulike årsaker) dessverre selge min kjære Playstation 3. I den sammenheng skulle jeg gjerne hatt noen tips om hva jeg kan forvente å få for den. Håper noen kan hjelpe meg med det. Det er en Playstation kjøpt fra Canada (så den kan ikke spille norske dvd'er og blu-rays) så det vil nok påvirke prisen. Ellers følger dette med (alt må selges i én pakke): Utstyr: 120GB harddisk Fjernkontroll 1 vanlig kontroller + 1 Dualshock 3 kontroller (med ledning til opplandning) Orginalt bluetooth headset Spill: Modern Warfare 2: BlackOps Gran Turismo 5 God of War 3 ModNation Racers Rockband (m/ trommer, gitar og mikrofon) Killzone 2 3D Dot Game Heroes Demon's Souls Red Dead Redemption Uncharted 2 Uncharted Metal Gear Solid 4 LittleBigPlanet Modern Warfare 2 Modern Warfare Borderlands Just Cause 2 Battlefield: Bad Company Unreal Tournament 3 Burnout Paradise Red Faction: Guerilla Grand Theft Auto 4 Fallout 3 Mirror's Edge Marvel: Ultimate Alliance 2 Batman: Arkham Asylum Ratchet & Clank: Tools of Destruction Ratchet & Clank: A Crack in Time Dead Space Infamous (Platinum) Bioshock Far Cry 2 Viking: Battle for Asgard Pure Brothers in Arms: Hells Highway Devil May Cry 4 The Orange Box Lara Croft and the Guardian of Light DeathSpank Joe Danger Trine Soldner-X: Himmelssturmer Flower Siren Blood Curse Ratchet & Clank: Quest for Booty Worms Outrun: Online Arcade Noby Noby Boy Linger in Shadows Wipeout HD Megaman 9 Megaman 10 Flow Riff: Everyday Shooter Dark Mist Pixeljunk Eden Super Stardust HD Bionic Commando Rearmed 1942: Joint Strike Hvor mye kan jeg forvente å få for dette tror dere? Edit: Og hvor burde jeg legge den ut? På finn.no? PS: Den ble kjøpt i juni 2008 og er i mint condition. Svært godt behandlet. Du gjør lurt i å selge spill for seg og maskin for seg. Kunne kjøpt maskina av deg for 1400 om ønskelig Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Forøvrig så skal blueray fra norge fungere på maskinen:) men det er jo ingen garanti på den om noe sku gå i stykker Lenke til kommentar
Perre Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Liten oppdatering: Siden jeg hadde rimelig dårlig tid på å få solgt denne måtte prisen senkes... mange ganger... mange... Endte opp med å selge hele greia for 3500kr. til en svært fornøyd kjøper. 6-7000kr. var ikke mulig i det hele tatt. I hvert fall ikke når elkjøp selger helt ny PS3 slim til 2,198kr. Veldig mange ringte og prutet noe sinnsykt. Nei, du får ikke alt dette til 1800kr. Helt greit salg egentlig, men sykt å se hvor raskt spill faller i pris. Forstår jo det (noen av spillene jeg solgte er jo ikke veldig bra). Kunne selvfølgelig delt opp pakken og prøvd å selge noe her og noe der, men det hadde jeg ikke tid til uansett. Det var deilig å få solgt hele pakken i hvert fall, ferdig med det. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Skjønner godt at han blei svært fornøyd når han fikk det for 3500. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 å herre. jaja der tapte du mye penger. Synd du ikke haddde tid til og selge spillene hver for seg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Å i svarte ****....Solgte du hele DEN pakka for 3500 Snufs.... Endret 1. desember 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Hadde vurdert det selv om jeg ikke faktisk hadde 80% av de fysiske spillene. Red.: Sjekket du forøvrig med Gamestop/GAME forresten? De tar vel nesten 300kr per spill for de nyeste spillene. Endret 2. desember 2010 av PSV Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg så du hadde noen helt nye spill, bla black ops og gt5. De kunne du nok fått 150-300 for på Gamestop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå