Gå til innhold

Problemer med betaling..

Anbefalte innlegg

Hei!

I går skulle jeg begynne å spille igjen, og hadde da tenkt å kjøpe subscription, transfer og faction change for å kunne spille med noen kompiser av meg.

Det gikk helt greit å betale de to første, men så godtar ikke blizz kortinfoen min på FC. Så nå spiller jeg på riktig server men på feil faction.

Har noen av dere opplevd dette? Kan det være banken min som låste kortet mitt på handel i Blizz pga uvanlig aktivitet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei hei, opplevde akkurat det samme selv når jeg skulle transfere 3 chars for noen måneder siden.

De to første gikk fint men på den tredje fikk jeg no tull om at kortet mitt hadde blitt blokka av security reasons, såvidt jeg har forstått er det no sikkerhetstiltak at om samma beløpet trekkes flere ganger innen et tidsrom blir det en 24 timers lås.

Så jeg måtte bare vente til neste da, var selvfølgelig mainen min som ble stående igjen :p

Endret av Dimas
Lenke til kommentar

Sykt rart, har to visakort (forskjellig kortnummer) som går på samme konto. Av en eller annen grunn godtok ikke blizz det kortet jeg brukte i går, men med en gang jeg prøvde det andre kortet gikk det. Jaja, nå skal jeg bare spille og ha det artig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...