Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskin ville ikke starte, grunn ?

Anbefalte innlegg

Maskinen fungerer nå, med hadde problemer med å få den til å starte, og aner ikke hva som var feil.

Det som skjedde var at når jeg skrudde på maskinen, startet viftene i ca. ett sekund, for å skru seg av. For å få pc'en på igjen måtte jeg tømme den for strøm (skru av strømforsyning, trykke på av/på knapp, for så å skru på strømforsyning igjen). Jeg har akkurat bygget meg min første PC for en snau uke siden, og jeg har idag brukt en del tid på å omrokere på kablene inne i kabinettet. Det var første gang etter at jeg var ferdig med dette at pc'en ikke ville starte.

Jeg tok pcen opp å bordet, skrudde av sidepanelene , og prøvde å se etter noen feil. Jeg fant ingenting. Så prøvde jeg å skru den på, og det gikk helt fint. Da tenkt jeg at alt var bra, skrudde på sidepanelene og satte den ned på gulvet igjen. Nå ville den ikke starte. Så var det opp på bordet igjen, og jeg prøvde å finne noe feil. Sjekka noen kontakter og kabler, men jeg så ingenting. Når jeg prøvde å skru på maskinen igjen, gikk det først ikke, men etter noen forsøk og litt mer roting gikk det. Og den har fungert helt fint siden den gang, prøvd å skru den av og på flere ganger.

Noen som har noen formening om hva problemet kan ha vært? Fordi jeg har ingen anelse..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...