Gå til innhold

Htc, Windows Mobile 6.5 til Android!

Nala

Anbefalte innlegg

Hei! Driver og skal prøve og få min Htc Diamond 2 til og bli android, det kjører egentelig Windows Mobile 6.5

Prøver og følge http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=509493

Men jeg klarer ikke og få telefonen til og bli android, har sittet nå i 7 timer og prød, men får bare det samme erroret når jeg trykker på Haret Cannot open script file.

Har gjort det meste som står der trur jeg.

Håper noen kan hjelpe meg!

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, gjorde en stor tabbe, jeg kopierte bare den en STARTUP.txt som det sto i forumet, men prøvde begge, da funka det med en gang:) Men når du restarter telefonen, så kommer det til Windows Mobile igjen, vet du åssen man får det til og bli?

Lenke til kommentar

Det er mulig, men ikke helt direkte.

Holdt på med dette for et år siden omtrent. Da hadde jeg en eller annen dualboot-sak som poppa opp før man kom inn i WM. Såvidt jeg husker kunne man velge å boote rett inn i Android. Er ikke sikker på hva den het, men jeg fant den da på XDA et sted. Du finner det sikkert der, i og med at det vel er relevant fortsatt.

På den tiden , og etter et halvt år med oppdateringer var det veldig skral batteritid med Android. Det slukte rett og slett batteri 5-6 ganger fortere enn WM. I løpet av de 30 minuttene jeg testet tidligere i dag så virket det ikke som om det hadde blitt noe særlig bedre. Batteriet blir ganske varmt og tømmes fort.

Vet altså ikke om det er så lurt å bruke android på TD2 sånn til vanlig.

Endret av fredes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...