Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Første gang unnagjort og glemt?

Blomst123

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne vite folks meninger rundt første gang. Syntes dere at første gang bør bare bli "gjort og glemt" eller bør første gang være med en man er glad i og har sterke følelser for?

Vet at dette varierer fra person til person, men hører flere si at de syntes første gang bare bør bli unnagjort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, trenger ikke være med noen du "elsker", er viktigere at dere føler dere trygge med hverandre. Slik var min første gang. Var ikke forelsket, men vi kunne prate om alt. Nesten som bestevenner. Vi pratet mye om å gjøre det, og det hele foregikk ganske naturlig. Begge var klare. Så det hele klaffet, og det ble ikke flaut når tingene gikk ikke etter planen...sånn som det pleier alltid å gå.

Lenke til kommentar

Bør jo helst gjøre det med noen man har følelser for. Trenger ikke være forelsket, men å bare finne seg en random og få det unnagjort blir litt teit, selv om det er mange som gjør det.

Selv var jeg sent ute (18). Da jeg var 16 år hadde en del av vennene mine debutert og jeg ble litt desperat, så jeg prøvde å få det unnagjort med en god venn. (Var ikke forelsket i henne, men vi var gode venner) Uheldigvis kom foreldrene hjem da vi begge lå nakne i senga og var klar til å begynne. :!:

2 år senere debuterte jeg med en av de fineste jentene jeg noen gang har sett. Så det var for all del vært ventetiden, men er litt kjedelig å være jomfru og alle vet det, selv om det ikke er unormalt så gjør det noe med selvtilliten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel jeg har vært en av de som sa "skal ikke gjøre det før jeg er gift"(er katolikk) men for ca ett år siden fikk jeg min første kjæreste og jeg kunne ikke IKKE gjøre det. Det er jo slik når man har følelser for hverandre og elsker en person så mye vil man bli mer intim med han/henne.

Min mening er at man skal ikke haste i å ha sex,ihvertfall ikke når man vil gjøre det med hvem som helst bare for å få det gjort. IMO er første gang noe spesielt, de fleste vil nok huske det,og vil man ikke huske at man gjorde det med den du elsket enn en jente eller gutt som du husker ikke engang fjeset til? Vet ikke synes ungdommer er veldig i hast for å ha sex. Men så er jeg litt gammeldags og veldig "girly" når det kommer til forhold og sex:/

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mener det bør gjøres med en du du er trygg på, om det er en kjæreste ville jeg sagt er å foretrekke men en god venn eller en anne du er trygg på og stoler på går også.

Dette mener jeg fordi det gjør det lettere å få en god start på seksuallivet når det skjer i trygge former med rom for prøving og feiling, i motsetning til f.eks. et ONS hvor det blir mye aktivitet og ikke nødvendigivs så bra eller gode minner.

Men det er min mening, feel free to disagree :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...