Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei allesammen.

Jeg har et såkalt problem. Eller. Jeg vet ikke helt hva som "går av meg."

Jeg liker en fyr på samme alder (sixteen). Da mener jeg LIKER veldig godt. Vi har snakket mye sammen og har et ganske godt forhold til hverandre, som jeg håper en dag kan utvikle seg til noe mer.

Ok. Det var innledningen. Det "rare" er at jeg stadig kontakter en annen fyr også, og jeg klarer ikke helt å plassere følelsene mine for han. Det er kjent at denne fyren bare er ute etter en ting, nemlig sex, og jeg er ikke intressert i å ha noen som helst omgang med han. Jeg vil ikke si at jeg er intressert i et forhold med han heller (han er virkelig ikke helt til å stole på) men det er bare et eller annet som gjør at jeg trekkes til han, selv om jeg er opp i skyene forelsket i fyren jeg innledet med. Jeg er jo samtidig redd for at han skal få intensjoner når vi snakker sammen osv. men jeg føler jeg bare er ute etter et vennskap med han, for han er en ordentlig grei kar, sett bort i fra at han er som mange andre tenåringsgutter, nesten 24/7 kåt...

Hva skal jeg gjøre videre? Bør jeg la være å snakke med han? Jeg vil bare få han til å forstå at jeg vil være venn, ikke mer, men samtidig føler jeg for å sende han hjerter osv.. Jeg er sikkert helt ekstremt merkelig i deres øyne nå, og det skjønner jeg godt, for jeg klarer ikke helt å forstå dette helt selv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det er flere som kjenner seg igjen i situasjonen du nevner. Man har hørt mye om enkelte perosner, de er litt løse og ute etter sex, man vil ikke ha noe forhold, men det er noe som pirrer. Nysjerrigheten som trekker deg litt til han, mulignes fordi du er nysjerrig på hvor langt det kunne gått.

Denne "interessen" for den gutten uten buksene på vil nok dampe av med tiden, og jeg tror det bare er en liten " fantasi", og at du er litt nysjerrig på hva som kunne skjedd.

Fortsett kontakten med den første gutten som du liker veldig godt, og jo mer du snakker/er med han, ser du nok at kontakten til denne andre gutten avtar. Er nok også fornuftig å være forsiktig med hvor mye, og hva du sier til denne sprengkåte gutten, da rykter fort går, og det siste du vil er at gutten du liker tror at du holder på med denne kåte gutten. Da kan du fort bli sett ned på at gutten du liker.

Husk at gutter i denne alderen, som søker oppmerksomhet og nærvær fra jenter, fort tolker ting i deres retning. Vær forsiktig med hva du sier og komplimenter, da de fort kan tolkes feil av gutten med buksene nede :)

Lenke til kommentar

Det er da ikke det spor merkelig i noens øyne. Det er fullt mulig å være tiltrukket av fler på en gang, særlig i de periodene man ikke er dødsforelska i 1 utkåret.

Kanskje en grunn kan være at denne flørtepusen mest ligger med de "fine" jentene og derfor føler du deg bra når du flørter med ham? Ikke noe galt i det.

Bare fortsett akkurat sånn du føler for, du. Om du blir sammen med den første gutten kan du derimot slutte å kontakte flørtern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...