Gå til innhold

Hvor mye kan jeg klokke?

Jani

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pkt. 1.: Du må for all del ALDRI prøve selv.

Pkt. 2.: Sky søkefunksjonene i forumet som pesten!

Pkt. 3.: Lag gjerne flere tråder om akkurat det samme, så er du sikker på at folk ser hva du har skrevet.

Pkt. 4.: I et overklokkingsforum er det sikkert aldri noen som har spurt om det samme før, spør derfor!

Pkt. 5: Alle prossessorer er identiske kopier, det er derfor ALLTID en fasitløsning på hvor langt du kan klokke den.

Lenke til kommentar
mange poster = erfaring..... :roll::roll:

Jeg mener det er flaut å ha mange innlegg, men det er jo meg.

Holdt nesten på å glemme og legge til de obligatoriske "smileyene", gitt.

:D:) :smile: :( :o :-? 8) :lol: :x :p :oops: :cry::evil::roll: :wink: :woot::yes::shrug::grumpy:

Er du her bare for å lage kvalme?

Lenke til kommentar

:D:) :smile: :( :o :-? 8) :lol: :x :p :oops: :cry::evil::roll: :wink: :woot::yes::shrug::grumpy:

Nei? Hvorfor spør du? Må man synes det er tøft med mange innlegg for å være her?

Lenke til kommentar

Nei? Hvorfor spør du? Må man synes det er tøft med mange innlegg for å være her?

Ehhh... Hva har du imot mange inlegg? Flaut med mange inlegg.... Hvorfor det?

Lenke til kommentar

Ehhh... Hva har du imot mange inlegg? Flaut med mange inlegg.... Hvorfor det?

Jeg har ikke noe i mot folk som har mange innlegg, for all del, men det jeg har noe i mot er folk som skriver et enkelt ord, et smilefjes osv. i sitt innlegg kun for å få flere innlegg. Jeg har enda tilgode å se hva som er pkt.1.: den store gleden ved å ha mye innlegg på internett pkt.2.: grunnen til at folk jager dette pkt.3.: poenget med å svare et innlegg med " :woot: " osv.

Flaut fordi jeg ikke ønsker å bli sett på som en som liker denne ukulturen. (Ikke at det er noe problem foreløpig).

Lenke til kommentar

Jeg spør fordi du svarte på en litt sarkastisk måte..

Lenke til kommentar
Jeg har ikke noe i mot folk som har mange innlegg, for all del, men det jeg har noe i mot er folk som skriver et enkelt ord, et smilefjes osv. i sitt innlegg kun for å få flere innlegg. Jeg har enda tilgode å se hva som er pkt.1.: den store gleden ved å ha mye innlegg på internett pkt.2.: grunnen til at folk jager dette pkt.3.: poenget med å svare et innlegg med " :woot: " osv.

Flaut fordi jeg ikke ønsker å bli sett på som en som liker denne ukulturen. (Ikke at det er noe problem foreløpig).

Høres nesten ut som om du mener alle oss med litt flere enn 100 innlegg bare skriver BS i postene våre.

De du snakker om finnes riktignok, men det er ytterst få av dem som har over 4-500 poster. De går fort lei.

Lenke til kommentar

Høres nesten ut som om du mener alle oss med litt flere enn 100 innlegg bare skriver BS i postene våre.

Nesten skyter ingen mann av hesten.

Lurer litt på hvordan du får "Jeg har ikke noe i mot folk som har mange innlegg, for all del, men det jeg har noe i mot er folk som skriver et enkelt ord, et smilefjes osv. i sitt innlegg kun for å få flere innlegg." til å bli at jeg mener at alle med over 100 innlegg "bare skriver "BS" i postene".

Kanskje du kan forklare meg logikken? Jeg ser den ikke, nemlig.

Lenke til kommentar

Nesten skyter ingen mann av hesten.

Lurer litt på hvordan du får "Jeg har ikke noe i mot folk som har mange innlegg, for all del, men det jeg har noe i mot er folk som skriver et enkelt ord, et smilefjes osv. i sitt innlegg kun for å få flere innlegg." til å bli at jeg mener at alle med over 100 innlegg "bare skriver "BS" i postene".

Kanskje du kan forklare meg logikken? Jeg ser den ikke, nemlig.

Som du selv poengterte så sa jeg -nesten-. Hvor mange bullshit postere er det som har over 1000 innlegg ?

Om du ikke ser logikken, og ikke skjønner hvorfor det er nærliggende å oppfatte det på den måten så sier jeg bare synd.

Med tanke på hva du skrev over tidligere, og hvordan det ble tolket av andre så tror jeg kanskje du ordlegger deg litt dumt, slik at andre legger mer i det enn det som var meningen fra din side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...