Virke Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Har kikket på noen såkalte scorpion handles til kameraer. Dette virker interessant, men er rimelig dyre å kjøpe. Konstruksjonen ser enkel, og lurer på om noen har noen tegninger eller tips liggende? 995,- på fotovideo.no Lenke til kommentar
Virke Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 BILDE! Der fikk jeg laget en før i dag. Aluminiumsrør, skrutrekker til håndtak og et feste til en gammel laser. WEEE Lenke til kommentar
arthon Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 ...og hvordan er det i bruk, svarer til forventningene til Caddy Cam filming? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Det er stødig og godt. Delene sitter som det skal og holder 7D (uten battgrip) og 15-85mm IS USM stødig. Kan også stille litt der nede hvordan jeg skal skru det fast så det er lettere å balansere. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Har du et stativ med hurtigplate ? Da kan du kjøpe et likt feste og bruke på diy produktet ditt,så du enklere kan skifte modus Lenke til kommentar
Virke Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Aner ikke hva du mener, men dingsen jeg lagde dekker behovet mitt. Kosta meg ingenting. Sparte rett og slett 1000 spenn på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå