Gå til innhold

Kastet ut av kvinneguiden.no

Jadore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skader heller ikke å være venner med, også kjent som å slikke ræv, med moderatorer/admins via msn eller noe sånt tull.

heheh være venner har jo ingen av dem på msn.Jeg trives på kg,men havnet i en diskusjon hvor det gikk litt hardt for seg mellom meg og en annen bruker.Fikk mail om at jeg er suspendert til februar.Jeg sendte mail tilbake uten å få noe svar.

Lenke til kommentar

Ofte så er folk litt rask på avtrekkeren. Eventuelt at den gitte moderatoren har vært upartisk i saken. Det er bare å skrive en skikkelig klage. Moderatorer er ikke Guder, det er vanlige mennesker med for mye fritid. Det er ikke kremen av samfunnet som gidder å bruke fritiden sin på å moderere forum. Håper det ordner seg. Lykke til.

Lenke til kommentar

Du er altså bare suspendert.. 

ikke noe å gråte for, ikke lenge til februar.

Ble selv suspandert fra dette forumet for en stund siden..(var vel gjerne noen år siden, tiden går fort) Føler jeg fortjente det (var med på en spammetråd).

De har nokk sin fulle rett til å gjøre det uansett :)

Nå vet ikke jeg med kvinneguiden, men her kunne jeg iallefall følge med på tråder fordet, og det gikk helt fint.

Lenke til kommentar

Nei jeg får ikke komme inn i forumet i det hele tatt.Jeg var kanskje frekk mot en bruker,men det var fra begge sider.Det er lenge til februar for meg.Kvinneguiden er utolig godt å ha og jeg ble sikkelig lei meg nå rjeg ble kasta ut.Jeg får jo ikke sendt noe til moderatorene.Jeg sendte en mail og beklaget min oppførsel.3 måneder er ganske lenge.Sikkelig lei og skuffet er jeg.Angrer sefføllgelig på min oppførsel.

Ofte så er folk litt rask på avtrekkeren. Eventuelt at den gitte moderatoren har vært upartisk i saken. Det er bare å skrive en skikkelig klage. Moderatorer er ikke Guder, det er vanlige mennesker med for mye fritid. Det er ikke kremen av samfunnet som gidder å bruke fritiden sin på å moderere forum. Håper det ordner seg. Lykke til.

takk dem gidder jo ikke svare en gang:(

Lenke til kommentar

Kvinneguiden-forumet er jo noe av det mest useriøse som finnes, når man kan poste uten registrert bruker der. Masse drittslenging fra folk uten brukere :thumbdown:

Ja det er det til tider,men det var mye annet jeg var fornøyd med.Uansett jeg er nok ikke velkommen det lenger så da har jeg ikke planer om å dra dit når jeg kan det heller...

Noen av de moderatorene skaper seg altfor raske meninger om folk.

Slett cookies og lag ny bruker ;) .

Hva mener du slett cokies kan du forklare nærmere?

Cookies er informasjon nettsidene lagrer på PC'en din slik at de f eks kan stenge deg ut av en nettside.

Jeg fikk op du har ikke tillgang til denne siden selvom jeg trykka på "slett mine cookies".De har nok blokkert min ip adresse.

Lenke til kommentar

I forkant av Champions League-kvalifiseringskampen mellom AIK og Rosenborg, meldte jeg meg inn i AIKs forum for å motsi alle deres påstander om at de kom til å slå RBK (Noe de ikke gjorde :D). Det gikk ca. 12 minutter fra jeg skrev et innlegg i tråd med reglene, og uten banneord, til innlegget var slettet, og jeg ble bannet med begrunnelsen "Jävla norbagge". Tror nok disse foraene kan gjøre hva de vil. Vi bor jo i et land hvor du kan saksøke for det meste, så du kan jo prøve deg i forliksrådet... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...