Jadore Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Uten å få en grunn for hvorfor.Sendte også en epost uten svar.Er dette lov?Bør man ikke få beskjed og en grunn. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Ja, det er jo et privat forum så de kan gjøre nesten alt de vil. Lenke til kommentar
Jadore Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Uten å begrunne det? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Uten å begrunne det? Vi kan sikkert ordne noe lignende på dette forumet om det er ønskelig. 3 Lenke til kommentar
Jadore Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Jada folk var veldig hjelpsomme her. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Lurt å lese litt rettningslinjer, da får man ofte gode svar uten å behøve å lage en post : https://www.diskusjon.no/guidelines https://www.diskusjon.no/om-forumet/moderator-r9/ I korte trekk bør du ta kontakt med en moderator om du er uenig med avgjørelsen, selve diskusjonen om det er rett eller riktig får du ta på kammerset eller e-post. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Skader heller ikke å være venner med, også kjent som å slikke ræv, med moderatorer/admins via msn eller noe sånt tull. Lenke til kommentar
Jadore Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Skader heller ikke å være venner med, også kjent som å slikke ræv, med moderatorer/admins via msn eller noe sånt tull. heheh være venner har jo ingen av dem på msn.Jeg trives på kg,men havnet i en diskusjon hvor det gikk litt hardt for seg mellom meg og en annen bruker.Fikk mail om at jeg er suspendert til februar.Jeg sendte mail tilbake uten å få noe svar. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Ofte så er folk litt rask på avtrekkeren. Eventuelt at den gitte moderatoren har vært upartisk i saken. Det er bare å skrive en skikkelig klage. Moderatorer er ikke Guder, det er vanlige mennesker med for mye fritid. Det er ikke kremen av samfunnet som gidder å bruke fritiden sin på å moderere forum. Håper det ordner seg. Lykke til. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Du er altså bare suspendert.. ikke noe å gråte for, ikke lenge til februar. Ble selv suspandert fra dette forumet for en stund siden..(var vel gjerne noen år siden, tiden går fort) Føler jeg fortjente det (var med på en spammetråd). De har nokk sin fulle rett til å gjøre det uansett Nå vet ikke jeg med kvinneguiden, men her kunne jeg iallefall følge med på tråder fordet, og det gikk helt fint. Lenke til kommentar
Jadore Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Nei jeg får ikke komme inn i forumet i det hele tatt.Jeg var kanskje frekk mot en bruker,men det var fra begge sider.Det er lenge til februar for meg.Kvinneguiden er utolig godt å ha og jeg ble sikkelig lei meg nå rjeg ble kasta ut.Jeg får jo ikke sendt noe til moderatorene.Jeg sendte en mail og beklaget min oppførsel.3 måneder er ganske lenge.Sikkelig lei og skuffet er jeg.Angrer sefføllgelig på min oppførsel. Ofte så er folk litt rask på avtrekkeren. Eventuelt at den gitte moderatoren har vært upartisk i saken. Det er bare å skrive en skikkelig klage. Moderatorer er ikke Guder, det er vanlige mennesker med for mye fritid. Det er ikke kremen av samfunnet som gidder å bruke fritiden sin på å moderere forum. Håper det ordner seg. Lykke til. takk dem gidder jo ikke svare en gang:( Lenke til kommentar
Jadore Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Vet forresten noen av dere om et kvinneforum et er mye aktivitet på noe som ligner på kvinneguiden? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Slett cookies og lag ny bruker . Lenke til kommentar
Jadore Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Slett cookies og lag ny bruker . Hva mener du slett cokies kan du forklare nærmere? Lenke til kommentar
Jadore Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Jeg har prøvd å gjøre det men ingenting skjer. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Slett cookies og lag ny bruker . Hva mener du slett cokies kan du forklare nærmere? Cookies er informasjon nettsidene lagrer på PC'en din slik at de f eks kan stenge deg ut av en nettside. Endret 27. november 2010 av Kun10kr Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Kvinneguiden-forumet er jo noe av det mest useriøse som finnes, når man kan poste uten registrert bruker der. Masse drittslenging fra folk uten brukere Lenke til kommentar
Jadore Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Kvinneguiden-forumet er jo noe av det mest useriøse som finnes, når man kan poste uten registrert bruker der. Masse drittslenging fra folk uten brukere Ja det er det til tider,men det var mye annet jeg var fornøyd med.Uansett jeg er nok ikke velkommen det lenger så da har jeg ikke planer om å dra dit når jeg kan det heller... Noen av de moderatorene skaper seg altfor raske meninger om folk. Slett cookies og lag ny bruker . Hva mener du slett cokies kan du forklare nærmere? Cookies er informasjon nettsidene lagrer på PC'en din slik at de f eks kan stenge deg ut av en nettside. Jeg fikk op du har ikke tillgang til denne siden selvom jeg trykka på "slett mine cookies".De har nok blokkert min ip adresse. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 I forkant av Champions League-kvalifiseringskampen mellom AIK og Rosenborg, meldte jeg meg inn i AIKs forum for å motsi alle deres påstander om at de kom til å slå RBK (Noe de ikke gjorde ). Det gikk ca. 12 minutter fra jeg skrev et innlegg i tråd med reglene, og uten banneord, til innlegget var slettet, og jeg ble bannet med begrunnelsen "Jävla norbagge". Tror nok disse foraene kan gjøre hva de vil. Vi bor jo i et land hvor du kan saksøke for det meste, så du kan jo prøve deg i forliksrådet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå