Stian84 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Tok dette en stund tilbake i tid men tenkte jeg skulle slenge det ut her og høre hva dere syntes! All kritikk er god kritikk så fyr løs.. Lenke til kommentar
IonNight Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Tok dette en stund tilbake i tid men tenkte jeg skulle slenge det ut her og høre hva dere syntes! All kritikk er god kritikk så fyr løs.. kul bruk av vidvinkel i hvert fall. ser kanskje litt uekte ut på metallet på venstresida pga. redigeringen. men eller kult bilde Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Godt å se et bilde av Golden Gate fra et annet perspektiv for en gangs skyld. Jeg personlig liker redigeringen, men jeg vet det er mange som hadde rynket på nesen, og ment at det hadde vært overdrevet. Jeg synes i alle fall at detaljene man får frem med redigeringen gjør mye med bildet, og ser for meg at det kunne vært kjedelig uten disse. Endret 12. desember 2010 av azetlitz 1 Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 dette kan vi like Dette er noe jeg godt kunne hengt på veggen. Synes redigering funker fint til å gi et kraftig bilde. 1 Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Kritikk: Mye bra her. Fint perspektiv, bra komposisjon. Mulig jeg ville sett på å beskjære litt på høyresiden, men det er mer smak og behag. Jeg er ikke veldig glad i denne etterbehandlingen som ligner litt for mye på fryktelige HDR bilder, men det er ikke altfor overdrevet her og får frem fint spill i skyene. Jeg ville nok justert litt på skyggepartiene og forsøk å få det litt mer "smooth" (for å bruke et nynorsk uttrykk). Slik for eksempel: Edit: Har du prøvd å konvertere det til sort/hvitt? Endret 14. desember 2010 av haakonts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå