SumFortyOne Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) I går dukker feilmeldingen "left dipped headlight" opp. Både nær og langlys funker ikke på venstre side. Har googla litt, men fant ingen løsning. Monterte nylig et HID-kit i tåkelysene, men det har vel ikke noe med det å gjøre? Noen som vet hva problemet er? Og forresten, hva menes med "dipped"? Endret 26. november 2010 av GjøranJ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) "Dipped" er nærlys. Standard prosedyre er å bytte pære®. Endret 26. november 2010 av sedsberg Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det er vel pæresjekken som er ute og svinger seg da... Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Billige HID-kit har for vane å være simpelt konstruert, og dermed er det ofte de forstyrrer bilens øvrige elektronikk. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Vel... hvis han får feilmelding på lyset og lyset ikke fungerer så fungerer vel pæresjekken som den skal? 1 Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Det var noen andre som sjekket lysene for meg i går, og sa at både langlys og nærlys ikke funket på venstre side, så jeg tenkte det var en fellesfeil. Men når jeg sjekket selv idag, sa var det kun nærlyset som ikke funka, så det er nok bare pæra som må byttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå