polini Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) nad c355BEE sluttet og fungere. har en periode bare kunnet spille lav musikk da den bare har kuttet når jeg har skrudd volumet opp. HAr hatt den koblet i lag med en Tanberg forsterker. De kommer ikke lyd når jeg bare bruker nad forsterkeren, men når jeg har koblet til tanberg forsterkeren så spiller den, men bare lavt. (den bare kutter, slår seg ikke av og er heller ikke noe spes varm) Er cerwin vega 12f høytallere jeg har. hva kan være galt ? Endret 26. november 2010 av polini Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hvordan er de koblet sammen? Med en av forsterkerne som forforsterker og viderekoblet til den andre sin effektforsterker? Lenke til kommentar
polini Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 ja bruker nad som forforsterker og tanberg til effektforsterker Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Du har testet begge forsterkerne alene? Og husket å sette på "broene" mellom for-trinnet og effekttrinnet på NAD-en? Lenke til kommentar
polini Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Har testet nad'en alene. Da kommer det ikke lyd. Tanberg forsterkeren går ikke å teste alene. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Vanskelig å si. Ville hørt med f.eks. HiFi-klubben. De driver med NAD. Og går sterkt ut i fra at du har satt på de "broene" jeg nevnte. Eller en kabel i mellom pre-out og main-in. Hvis Tandbergen er en ren effektforsterker så skal det gå an å koble lyden fra PC-en rett inn. Bare husk å skru ned volumet (i windows e.l.) før du skrur på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå