Keiseren av Grønland Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg har lagd nettsider siden jeg var 12 år. Jeg spurte om sanntidsredigering, og så kommer du med nok et forslag for lokal redigering. Du er ikke mye observant du. Eller liker du bare å gi råd folk ikke vil ha? Jeg liker å gi råd til folk som påstår man må være "über linux-nerd" for å sette opp et utviklingsmiljø lokalt på maskinen. Poenget ditt med sanntidsredigering er derimot veldig interessant. Det hadde vært mye lettere å kunne se endringer på serveren med en gang, men det vil kreve en IDE som kan implementeres i nettleseren og samtidig ha FTP forbindelse med serveren. Ja. Det jeg har tenkt på hele tiden. Kan det være så vanskelig? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Tror problemet vil være å opprettholde en live-stream til serveren. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Edit: Leste litt fort. Uansett, Dreamweaver CS5 har en "Live View", som gjør at du kan kode, mens du ser resultatet i det andre vinduet. Om du kjører splitscreen med code|design altså. Endret 5. desember 2010 av Merko. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvis du kjører mac kan du også se på Espresso, som har live-view, bare at det er mer en texteditor enn et IDE Du kan sikkert sende inn en forespørsel til Firebug teamet om den funksjonen du snakker om, men det finnes ikke enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå