Thomas :-) Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Software at Viking Office :o ny Viking Office kommer ca 2004 Lenke til kommentar
John_Denver Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 omg stfu and rtfm plzzzzzz Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 omg stfu and rtfm plzzzzzz fjortiss ja ? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 omg stfu and rtfm plzzzzzz Slikt tull tolerer vi ikke. Slutt med det øyebliklig Lenke til kommentar
John_Denver Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 euh euh euhehehhehehe , har du fått målt nettissen din nå alysse ? var den lang ? OMG OMG OMG hva jeg fått advarsel for ? en forklaring på dette ville ikke vært å forakte . :wink: Lenke til kommentar
Npt Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 euh euh euhehehhehehe , har du fått målt nettissen din nå alysse ? var den lang ? OMG OMG OMG hva jeg fått advarsel for ? en forklaring på dette ville ikke vært å forakte . :wink: Stakkarslige menneske Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 euh euh euhehehhehehe , har du fått målt nettissen din nå alysse ? var den lang ? OMG OMG OMG hva jeg fått advarsel for ? en forklaring på dette ville ikke vært å forakte . :wink: Trenger vel ikke akkurat være noen rakettforsker for å skjønne hva du har fått advarsel for? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 euh euh euhehehhehehe , har du fått målt nettissen din nå alysse ? var den lang ? OMG OMG OMG hva jeg fått advarsel for ? en forklaring på dette ville ikke vært å forakte . :wink: For dette ville jeg gitt rød kort Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Synes synd på deg, John_Denver... Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 John_Denver, du burde blitt banned fra forumet, du har ikke noe å gjøre her når du skriver sånn S**T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå