IonNight Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg har et lite problem med black ops. det er at det lægger hele tida. Banen wmd kan jeg ikke spille på fordi det lagger hele tida, det eneste som ikke lagger er killcam. Jeg kjører en Dell xps 430 modifisert, med Q9300 på 2,50GHz 6mb L2 Cache, 4 gb ram, Radeon HD 3870 X2. Internetthastigheten er mellom 11 og 16 mbps på nedlasting og 2 mbps på opplasting. Kandette ha mye å si? Trenger hjelp, sinnsukt kjedelig når jeg dør hele tida på grunn av lagg. Håper noen der ute vet/har svaret! Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Har ikkje veldig greie på dette, men det finnes en side kva man kan sjekke om man kan klare spillet. www.canyourunit.com Kan kanskje hjelpe deg å finne ut kva du manglar som gjer til at det lagger. Lenke til kommentar
sceeZer Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) lagger mye i black ops selv men tror en god del av det kommer av ganske elendig porting fra konsoll. veit det er mange som ikke lagger men er en del som har problemer. tror det kommer fra at black ops ikke bruker Cpu'en skikkelig. hvis du bare har tenkt til å oppgradere for black ops hadde jeg venta litt og sett om det blir bedre med patcher. tror systemkravene er ganske like som MW2 så kunne du spille det geit så er det nok bare spillet som mangler noen viktige patcher for å funke skikkelig på pc Endret 28. november 2010 av sceeZer Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Prøvde testen for å sjekke om datamaskinen min klarte det. Eg trykte OK, det kom fram en loadingrute, og lenger kom eg ikkje, uansett kor lenge eg venta... Edit: Datamaskinen min klarer ikkje testen for å teste om eg klarer spelet. Ganske greit eigentleg, så veit eg at iallefall spelet vert for tøft for PC'en... Endret 1. desember 2010 av DasDiskusjonsDude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå