Gå til innhold

palm OS vs. Android vs. Windows 7 vs Nokias Symbian

howlidchr

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg velge?

Har hatt Palm Treo phone siden 2001; Treo 180, Treo 600 og nå Treo 650 som brukes fortsatt...

Sistnevnte begynner selvsagt å bli svært utdatert, men har vært svært brukervennlig

(Også uten penn). Glimrende kalender med få trykk er viktig for meg!

Iphone sitt Os og Iphone er selvfølgelig utelukket. Litt valgfrihet må man ha, samt mulighet til å ha en telefon med flere batteri.(Og jeg er da mann, ikke kvinne!)

Tenker at Android og Windows 7 begynner å ta igjen Palm OS,

og ikke minst den begredelige utbredelsen i Norge for Palm sine telefoner og OS...

Mange har også tro på Symbian sine kommende forbedring framover.

Finnes det, eller kommer det en mobil som også kan brukes SKIKKELIG som bil-GPS ,

og samtidig som handsfree & speakerphone via blutooth?

Hva mener du!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

N8 fyller greit kriterier her med best høyttaler, godt priset navigasjonssystem og Symbian^3. Den har ikke mulighet til å få fjernet batteriet though.

Fra Android tipper jeg Desire / Desire HD passer best. Resten har jeg lite peiling på, dessverre. Kan heller ikke si jeg har brukt navigasjon noe særlig så selv om jeg har N8 og brukt Desire mye så baserer dette seg på div. reviews.

Lenke til kommentar

Android FTW.

I mine øyne er dette det beste mobile OS'et i dag.

Det er åpent, enkelt og stilig :)

Har en htc desire i dag selv hvor jeg har lagt inn en custom version av android for og spare batteri og få FULL tilgang til OSæet. Snakker dagelig i bilen vie BT på en pioneer spiller og det funker fett.

Gps har jeg i bilen så bruker det minimalt på telefonen men de få gangene jeg har brukt det har det funket nydelig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...