Gå til innhold

Roccat Kone[+] henger seg opp

Vidy

Anbefalte innlegg

Kjøpte nylig en Roccat Kone + Max Customization.

Musa henger seg på tilfeldige tider, noe som ødelegger noe voldsomt i de aller fleste spill. Det virker som om pekeren henger seg fast i noe og blir trukket tilbake. Den beveger seg fortsatt i den retningen jeg beveger musa, men den holder igjen noe voldsomt.

Den fungerte utmerket på Roccat Sense musematten, men så klarte jeg å legge den igjen etter et LAN. Bruker nå Q-pad/Komplett musematten som ble delt ut på TG i fjor.

Problemet oppsto, om jeg ikke husker feil, noen dager etter at jeg begynte å bruke Q-pad musematten. Enten så fungerer ikke musa med denne musematten, eller så har jeg vært uheldig med noen innstillinger/dårlig mus?

Kan musematten gjøre slik at musa henger seg? Kan det være lysstyrke/tekstur etc.? Jeg har prøvd med både TCU, Mouse Acceleration, og skal til å prøve ulike Polling Rates nå.

Ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært gjennom nøyaktig det samme, med akkurat samme mus, selv. Jeg trengte ikke bytte musematte engang, den bare plutselig slo seg vrang under en runde BFBC2. Funka likevel fint for meg å bare rekalibrere TCU'en, og problemet forsvant.

Eneste gangen den ellers har fuska var da noen av samboerens hårstrå hadde funnet veien inn i "huset" til laseren.

Jeg har kun én ting å utsette på musa, og det er at hjulet mitt har blitt slapt. Kan ikke skjønne at det skal gå an å stramme det på et vis heller uten å ødelegge hele greia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...