Xenphon Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hei, I løpet av de siste dagene har jeg lagt merke til en tynn, rød linje som går vertikalt ned skjermen, ca. midt på. Legger spesielt merke det hvis jeg ser på en film. Er dette pixelfeil eller kan jeg gjøre noe for å fikse det? Jeg har forsøkt å endre på skjermoppløsning, men det fungerer ikke. Skjermen ble kjøpt i høst, så hvis det er en pixelfeil så kan jeg muligens få den fiksa på garanti? Xen Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Om ikke på garantien så på reklamasjon. Hadde noe lignedne med min Sony Tv. Bare å ringe og melde i fra. Du skal få det fikset gratis. AKIRA Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 et spørsmål her går stripen hele veien nedover unnsett hva som vises på skjermen eller er det bare nå du spiller av video ? jeg var for en stund siden plaget med at alt av videoer ble delt på midten med en rød linje. det viste seg at det var innstillinger i skjermkortet ( radeon) som gjode det Lenke til kommentar
Xenphon Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Hvis jeg bare er i windows så kan jeg se den da også, men langt vanskeligere å se. Enkel å se f.eks. i Team Fortress 2. Jeg kjører Sapphire Radeon HD 5870 'Vapor X'. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Nå har jeg ikke så mange ider om hva det kan være. Hvis det er skjerme det er noe galt så bruk garantien , men er det pc så blir det være. Har du testet skjermen mot en annen pc. I fall det kan være en innstilling på skjermkorte så se etter i innstillingene etter noe som heter demo modus ell.l. hvor avansert det er hos deg vet jeg ikke men hos meg gjelder det bare video avspillingen. Jeg har radeon hd 5770 og catalyst 10.9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå