noreg Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 heii:))) er det noen, som vet av halvtårskurs på folkehogskoler? fra 16-18 år! fra januar Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) http://www.folkehogskole.no/ bare å velge og vrake, alt etter hva du har lyst til å søke deg inn på. Endret 26. november 2010 av ZtriCk-T Lenke til kommentar
noreg Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 jeg er 16 år, og blir 17 til neste år. men jeg vil begynne på ett halvtårskurs på folkehøgskolen... altså på begynnelsen av nyåret. så begynner jeg på vgs etter sommerferien.. har leitet en del men, finner nothing! ((. hadde vært konge, hvess nå vesst om nå! ;D hvess nånn vesst om nå, folkehøgskole for mæ* ;-D Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Lofoten FHS har halvtårkurs, forskjellig friluft (ski/surfing). Lenke til kommentar
noreg Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 takk;). er det flere? Lenke til kommentar
noreg Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 er det noen som vet av, noen på 16 år. uten setnesdal?/skoler der jeg kan begynne.. Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Lofoten FHS har halvtårkurs, forskjellig friluft (ski/surfing). Men er det ikke 18års grense på Lofoten FHS? (har gått der selv, så dette burde jeg egentlig visst men..). Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det er riktig, men de fleste skolene er villig til å tøye reglene for å fylle klassene sine. Så er verdt et forsøk for TS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå