londo_mollari Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hei. Jeg sliter med problemet at det ofte ikke blir tatt opp lyd når jeg tar opp video. Noen ganger virker det, andre ikke. I instillingene i "Camera"-programmet er lydopptak satt PÅ. Noen andre som har hatt samme problem? (Jeg har prøvd bade mpeg-4 og h.426 codec) takker for svar! :-) Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er det mangel på lyd når du spiller av opptaket på telefonen, eller mangel på lyd når du spiller av på pc med til eksempel Windows media player. Hvis det er sistenvente som er problemet, så løste jeg det ved å bruke VLC player til å spille av filmene. SLuker alt rått og gir lyd! ;-) Hvis det ikke er løsningen på problemet ditt, så kan jeg ikke hjelpe deg, beklager. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hadde nettopp nøyaktig samme problemstilling, bare jeg bruker HTC Legend. Fikk ikke lyd på med hverken VLC eller WMP. Lastet jeg opp til youtube derimot så ble det lyd, som det var når fila ble avspilt på mobilen. Altså, er nok bare diverse kodeks man mangler på PC'en... Lenke til kommentar
londo_mollari Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Det blir faktisk ikke lyd når jeg spiller av videoen på telefonen engang, så det virker som at det ikke blir tatt opp lyd i det hele tatt dette er altså ikke det samme problem som at videospillere på pc ikke støtter lydformatet (samr) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå