lurifax666 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hei! For eit par veker sidan kjøpte eg meg ny tv : lg 42ld650. Så har eg veldig lyst og koble den til det gamle stereoanlegget som står her, men har ikkje funne ut nokon måte og gjere det på Stereoanlegget består av diverse kenwood, eg lister opp alt eg ser eg: Kenwood av control center C-V750 Kenwood amplifier M-A300 Compact disc player D-S300 så er det 4 "stå høgtalerar" og en center? høgtaler. Fant en manual her: http://www.docstoc.com/docs/1300321/Kenwood---C-V750---cv750pdf---Owners-Manual---English Men den hjalp meg ikkje stort, er det nokon litt meir kyndige som kan hjelpe meg å finne en måte å koble det her sammen på? (Tok ein sjangse igår, og reiste opp på biltema og kjøpte en kabel, var optisk i ein enden, og en slags jack med mystisk rødt lys i andre enden, den passa vertfall ikkje ) Lenke til kommentar
lurifax666 Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Har no kjøpt en adapter som omformer optisk til coax. Fungerer fortsatt ikkje. Blir svært takknemlig for alle svar!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå