Gå til innhold

Hey Netopp fått iphone og lurte på noe

Mikr89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan får man vekk skyggen oppe og nede på iphone 4 der hvor kl er,Har tidligere hatt 3gsen men det som virket på den virker ikke her.Noen tips???

Hvis du mener skyggene ute i lockscreen så er dette vanskelig uten å jailbreake.

Hadde du jailbreak på 3gsen?

Lenke til kommentar

Hvordan får man vekk skyggen oppe og nede på iphone 4 der hvor kl er,Har tidligere hatt 3gsen men det som virket på den virker ikke her.Noen tips???

Hvis du mener skyggene ute i lockscreen så er dette vanskelig uten å jailbreake.

ja dn var jailbreaket og det er denne også iphone 4 4.1

Lenke til kommentar

Grunnen til at det ikke fungerer på iPhone 4 er at du må manuelt endre filnavnene på png.filene. Dette er endret i forhold til 3GS. Ta en titt her. Hvis du ikke finner svaret her, så register og spør. Folket på MacThemes vet hva de gjør og kan garantert gi deg et godt svar :)

Lenke til kommentar

ja dn var jailbreaket og det er denne også iphone 4 4.1

jeg tror du kan finne et program i cydia som heter clear lockscreen som kanskje kan virke. jeg vet ikke helt forskjellene på jailbreaket 3gs og iphone 4, du kan prøve å se.

her er et bilde av sånn jeg hadde det før jeg oppdaterte til 4.2.1post-212279-0-73602400-1290942972_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...