Baini Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Har nettop fått meg mitt andre 5870, det er ikke helt samme versjon, det er et XFX 'XXX' og et vanlig XFX, men jeg får oppdaget begge kortene, men får ikke aktivert Crossfire på dem. Maskinvare: Gigabyte 790FXTA-UD5 AMD Phenom II X4 955 BE Corsair TWIN3X 4GB 2x XFX 5870 1GB Mist 800W PSU Er det noen som vet en løsning på dette? Har prøvd å søke både på google og her på forumet men er så mye omfattende Crossfire at det er vanskelig å filtrere ut det relevante. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 avinstallere driverene. Skru av PC'n sett på Crossfire broen, Start PC'n Installere driverene på nytt. Lenke til kommentar
Baini Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Hadde prøvd dette fra før av, men nå prøvde jeg å bytte om på kortene, tror det var det som fikset det, eller så var det Crossfire broen som er fra et gammelt kort som ikke var kompitabel. Uansett fungerer det nå, så nå skal det nytes hele helgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå