Thomas :-) Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 http://groups.msn.com/_Secure/0QACXAiwTTGi...428433896728249 noen som vet hva rød Ellipse rund så du? noen vet det kan fortell meg :-? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Har du hørt om BBCode? Altså [url=www.b-real.net]B-real.net[/url] Slik at det vil bli seende slik ut: B-real.net Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hmm, har du installert noen slags programmer som drar med seg andre programmer igjen? Vet bl. a. kazaa gjør det, ser ut som om et eller annet program har lagd en ekstra toolbar i IE'en din. Hvis det var den linja du tenkte på, da? Bruker du noen slags programmer til å laste ned ting eller sånt? Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Vis-->Verktøylinjer--> Eller så kan du vel høyreklikke på linja? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 ser ut som du har lagt inn et prog som viser denne verktøylinjen Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Vil tippe det er no spyware/adware som har sneket seg inn på maskinen din ;p Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jepp hadde det på jobb også. Og jeg vet hvordan du fjerner det. Gå på browseren->verktøy->alternativer for internett->avansert Bla deg så nedover til visning og fjern haken der ved aktiver tredjeparts leserutvidelse. Mener det er det som fucker opp. Har ikke anelse om hva det var som fucket opp, men har en ide om at det var den nyeste msn messnger plus versionen som gjorde det. Har du installert den? Anyways det skulle hjelpe det jeg har forklart der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå