TST Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Sega gir ut en oppgradert versjon av Virtua Fighter 4 for å prøve å holde kampglade mennesker innendørs i sommer. Utviklerne har endret på den mest sentrale spillmodusen, og presenterer nå noen nye ansikter i tillegg til strøken grafikk. Evolution er rett og slett en evolusjon av Virtua Fighter 4, men ingen revolusjon. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=615 Lenke til kommentar
Duki Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Ikke den beste annmeldelsen jeg har lest. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Dette er det klart beste slåss spillet noensinne. Etterhvert blir kampene rett og slett underholdene å se på pga alle blokkeringene og comboene. Trenings delen er jo bare genial, her må man bruke mange timer. Drit gøy å spille mot ai'n(!), noe som er en skjeldenhet i slike spill. ENORMT med bevegelser. Men dette spillet må man bruke tid på, setter du det på hard kommer du til tape, og det stort. Jeg har ikke ord for hvor kult jeg syns dette spillet er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg