illiun Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) har sett at man kan laste ned trojaner som letmerule å sånt, en venn av meg ba med legge ut dette inlegget for han: Han scanna letmerule/sub7 osv filer han lasta ned, den hadde høy fare og det stå''trojaner and backdoors' tror du at trojanen er farlig for han selv eller er den bare sånn siden det er en trojan. men hva skjer vis han åpner den Endret 26. november 2010 av illiun Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Før man gjør noe som helst som dette bør man vite nøyaktig hva man driver med og hvordan det fungerer! Dette svarer ikke jeg på Lenke til kommentar
illiun Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 noen som vet hvordan man lager sånne type programer på egenhånd? uten å laste ned noe eller en eller annen guide Lenke til kommentar
PerB Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 noen som vet hvordan man lager sånne type programer på egenhånd? uten å laste ned noe eller en eller annen guide Hva slags program? Trojaner? Backdoor? Forøvrigt Sub7 er ikke et program du vil like å ha på maskinen din. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Skal du lage en trojaner så må du kunne kode, mener det som blir brukt er Python, C/C++, Java, Perl, og LISP Hvertfall det du burde lære deg godt Lenke til kommentar
illiun Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 men vis han scanner let me rule, så kommer det opp ''trojan and backdoors'' er det farlig for han? vis og vis han legger server.exe på min datamaskin og kameraten min kontrolerer det, er det farlig da vis han ikke engang åpner let me rule og bruker det på meg Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Det vi prater om her er altså en RAT (Remote Administration Tool tror jeg det sto for). du har et program som du ser alle dataene som er infiserte av din egen backdoor. Så langt som jeg har utforket noe slikt så vil ikke den dataen som er infisert koble seg mot noen annen data hvis IPadressa ikke stemmer. og ja, en RAT er nesten som Teamviewer, logmeinn osv bortsett fra at du må lure offeret til å innstalerer backdooren. illiun, vær så snill og gi faen i å bruke slike programmer, dere har 0 nytte av det uten å ha det morsomt og tenke på hva dere kan bruke det til. Hvis dere starter med å leke med slikt og innstalerer(infiserer) andre dataer så er det _null_ problem for noen som helst å se hvilken IP den vil koble seg opp mot. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er jeg den eneste som ser det mistenkelige i å laste ned et program/en trojaner som skal lage trojanere... Logikken ser ikke jeg. Og hvordan vet du at du ikke får mer enn du ber om? Ts; hør på Submit og gi faen i det der. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 vell, logikken er jo at man vil finne ut hvordan det funker og se hva man faktisk kan gjøre. Andre "potitive" følger som du kan drite deg på draget etter en stund diskuterer vi ikke her og angående å få slike programmer så har de egne nettsider der man trygt kan laste de ned 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå