Gå til innhold

PL: 27.11.2010 Aston Villa - Arsenal, Villa Park

Liquidkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortjent. Men byttet Arsenal formasjon ved byttene?

Og hva skjer med Villa?

På cornere så er vel stillingen på spillere i feltet slik:

Villa 7-1 Arsenal, og den ene spilleren gir trøbbel...

Jublet Wilshire for målet som om han tok ett Messisoloraid eller fair, som at Denilson og Song kombinerte fint og sendte han alene i mellom?

Jublet han som førstnevnte så kan jeg trekke paraleller mellom han og Drogba. Der resten av laget spiller ball i ett angrepsforsøk mens den ene spilleren som ikke er medvirkende bare står der og setter den inn og jubler som om han gjorde ett soloraid. Jeg håper virkelig for guttens fremtid at han jublet som sistnavnte ref. Han bør aldri bli som Drogba når han scorer.

Hæ? Takk forøvrig for dagens latterkule

Klart for mer fotballfest straks. Må jo se United. Klarer ekle Gamsten å stjele poeng fra djevlene? Følg med, følg med!

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å herre for en kamp! Hadde jeg hatt Cognac stående hadde jeg tatt et glass. Top of the league! (hvor lenge enn det varer)

Synes gutta leverer godt i de fleste ledd i denne kampen. Clichy klarer igjen å gjøre en elementær feil, og hadde håpet på Gibbs istedet for Clichy tidligere i kampen. Rosicky scorer høyt sammen med Nasri, og Arshavin. Chamakh gjør nok en god kamp for oss. Nei detta var stas, gutter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...