Benbjo Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Liker forsøkene på å latterliggjøre meg failer totalt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 faaaan.. viss det blir 3-3 nå, så kutter jeg av meg penisen min Ender garantert ikke 3-3, men siterer denne bare for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 faaaan.. viss det blir 3-3 nå, så kutter jeg av meg penisen min Det er vel egentlig bare å finne frem kniven/øksa Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Liker forsøkene på å latterliggjøre meg failer totalt. Du klarer det fint selv så no worries. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Liker forsøkene på å latterliggjøre meg failer totalt. Du klarer det fint selv så no worries. Jau, men noen lærer aldri med Arsenal. Vi har ikke vunnet selv om det står 2-0 i det 90' minutt. Dette med mentale kollapser har vært varemerket de siste 10 år minst. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Forøvrig så har Villa fått opp tempo nå som Carew er ute og de har et litt raskere oppspillspunkt. Lenke til kommentar
Zinoy Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hva har byttene vært i kampen? Og hvem står i mål når Almunia er klar igjen? Det står nå om 3-2 eller 4-2 til Arsenal. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Gibbs inn for Clichy er IKKE dumt nå. Få mer trygghet på backen. edit: gibbs kom inn, men clichy gikk ikke ut Endret 27. november 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Hva har byttene vært i kampen? Og hvem står i mål når Almunia er klar igjen? Det står nå om 3-2 eller 4-2 til Arsenal. Bytte Aston Villa: Nathan Delfouneso kommer inn for Robert Pires. og Bytte Aston Villa: Stephen Ireland kommer inn for John Carew. Regner med at Fabianski fortsetter i mål. Noe annet ville vært skandale av dimensjoner. Gibbs og Denilson inn. Ikke feil det om man vil trygge ledelsen. Villa virker farlige fremover. Ser ikke bort i fra 3-3 på tampen her nå... Endret 27. november 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Gibbs på vingen, da. Jaja. Lenke til kommentar
Zinoy Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Vingbeck inn for en sentral midtbanespiller. Og en sentral midtbanespiller til for en ren ving/spiss. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Jeg driter lapskaus nå. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Se tilhelvete å hold dette inn. Jævla aper, hvordan i helvete står det 2-3 her. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Blir vel Gibbs og Rosicky på hver sin kant, og Denilson sentralt. Lenke til kommentar
Zinoy Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Gibbs inn for Clichy er IKKE dumt nå. Få mer trygghet på backen. edit: gibbs kom inn, men clichy gikk ikke ut Begge er becker, begge er vingbecker. Hvis Gibbs er bra å få inn NÅ. Hvorfor startet han ikke? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Se tilhelvete å hold dette inn. Jævla aper, hvordan i helvete står det 2-3 her. Naivitet har skyld i begge baklengs. Alltid flott å stå og se på en fyr fyre av fra 18 meter og ha en spiller umarkert som kan heade ballen i mål. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Holder dette ikke inn, så kommer jeg til å grine i flere dager... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Gibbs inn for Clichy er IKKE dumt nå. Få mer trygghet på backen. edit: gibbs kom inn, men clichy gikk ikke ut Begge er becker, begge er vingbecker. Hvis Gibbs er bra å få inn NÅ. Hvorfor startet han ikke? Gibbs er bedre defensivt enn Clichy. bedre innlegg har han også. Eneste han mangler er erfaring. Kom igjen gutta! Hold ballen i laget for faen. 4 minutter igjen +-. Fire minutter med neglebiting Endret 27. november 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 punktum. end finale, 3 poeng til london Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! JACKIE BOY!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå