Gå til innhold

PL: 27.11.2010 Aston Villa - Arsenal, Villa Park

Liquidkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir ikke seier i dag. Selv om man styrer banespillet klarer man ikke sette ballen i mål. Dette blir helt klart en ny Tottenham/Braga.

Om vi så hadde ledet med 4 mål hadde du sagt det samme.

Det hadde jeg nok ikke.

Fortsatt ikke trygg med 1-0 ledelse. Vi kollapser i andre omgang. "Book it"

Lenke til kommentar

Synd at Villa ble snytt for straffe.

Hvordan i helvete kan du se det? Jeg ser ingen reprise av situasjonen, og for meg så det ikke ut som noen straffe. Hvordan vil du hoppe opp i en slik situasjon?

Kan jo snu på samme mynt og si at når Villa handset i eget felt tidlig i kampen så ble vi snytt, men vi ble jo ikke det ettersom handsen holdt på og bli et selvmål :p

Ser på TV 2 sumo, så jeg tok to ekstra repriser selv. Og det var dessuten en reprise, bare ikke i sakte film. Kameravinkelen er ikke optimal, men det ser veldig ut som straffe.

Men det er ikke akkurat et ran dette her. Villa skulle nok hatt en straffe, men de blir voldtatt av Arsenal i dag.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Synd at Villa ble snytt for straffe.

Hvordan i helvete kan du se det? Jeg ser ingen reprise av situasjonen, og for meg så det ikke ut som noen straffe. Hvordan vil du hoppe opp i en slik situasjon?

Kan jo snu på samme mynt og si at når Villa handset i eget felt tidlig i kampen så ble vi snytt, men vi ble jo ikke det ettersom handsen holdt på og bli et selvmål :p

Ser på TV 2 sumo, så jeg tok to ekstra repriser selv. Og det var dessuten en reprise, bare ikke i sakte film. Kameravinkelen er ikke optimal, men det ser veldig ut som straffe.

Men det er ikke akkurat et ran dette her. Villa skulle nok hatt en straffe, men de blir voldtatt av Arsenal i dag.

Ah, daså. For meg så hadde det vært en billig straffe, det ser ut som om ballen treffer skuldra, evt øvre del av biceps eller hva faen det område heter, og det er ganske så umulig å flytte på det området.

Uansett, dette her må vi holde inn idag. Villa er enormt slitne så jeg har faktisk troa, men vi må score mer enn det vi gjør, får vi brenner enormt mye.

Lenke til kommentar

Eneste jeg har å utsette på denne omgangen er at det burde vært 4 eller 5. Vi spiller fantastisk. Villa er et vanvittig begredelig syn, det skal sies, men mye av det handler om hvor agressive vi er uten ball og hvordan pasningsspillet vårt går så raskt og presist. Det er hakket før det blir flaut når klasseforskjellen er så åpenbar som idag.

Bobby Pires er en levende legende, men jeg er ikke akkurat redd for at han skal utrette noe stort i andre omgang. Han er altfor stasjonær og seig i tråkket. Det samme gjelder Carew. Alt tilsier at vi bør doble ledelsen i andre.

Nasseri, Nasseri! Samir Nasseri! Hadde vært no å vært på Villa Park idag.

Lenke til kommentar

Nå ble det stille fra Benbjo, gitt. :whistle:

Sitter og skriver actionscript samtidig som jeg ser på ski og fotball. Skal jeg i tillegg skrive her? :p

Har dere allerede glemt den kollektive kollapsen for bare en uke siden? Må sette 0-3 for at dette blir seier hvis ikke så LOVER jeg at vi roter dette bort.

Nærmer seg eksamen vøtt

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Utifra hva jeg har sett og om jeg trekker paraleller fra Villa - Man U så kan det på papiret være en realitet med 2-2 til slutt. Men jeg tror ikke Arsenal vil gå på den smellen, så jeg tror de scorer 2 kjappe iløpet av 10 min, for så å kontrollere det inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...