-Lasse Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Endelig kan vi gjøre ting foran kassa litt enklere. Har savnet det lenge. Shava utfordrer og legger den i hjørnet. Blitt litt for mye ubesluttsomhet foran kassa i det siste. Vi mangler egentlig en skikkelig goalgetter med et ordentlig målteft. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Blir ikke seier i dag. Selv om man styrer banespillet klarer man ikke sette ballen i mål. Dette blir helt klart en ny Tottenham/Braga. Om vi så hadde ledet med 4 mål hadde du sagt det samme. Det hadde jeg nok ikke. Fortsatt ikke trygg med 1-0 ledelse. Vi kollapser i andre omgang. "Book it" Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 FOR noen sjanser vi har! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) ÅÅÅÅHH, kom igjen da. Putt nr 2 !!! Nasri !! Endret 27. november 2010 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 overkjøring, NASRI! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 NASRI!! :D DETTE BLIR STORSEIER!!!!! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 FY FAEN FOR ET JÆVLIG FINT MÅL!!! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 ÅÅÅÅH FY FAEN VI HERJER! Lenke til kommentar
Zinoy Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Imponerende bra spill. Men sa han før corneren at Friedel var 49 år? Er Pires solgt til Villa? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Synd at Villa ble snytt for straffe. Hvordan i helvete kan du se det? Jeg ser ingen reprise av situasjonen, og for meg så det ikke ut som noen straffe. Hvordan vil du hoppe opp i en slik situasjon? Kan jo snu på samme mynt og si at når Villa handset i eget felt tidlig i kampen så ble vi snytt, men vi ble jo ikke det ettersom handsen holdt på og bli et selvmål Ser på TV 2 sumo, så jeg tok to ekstra repriser selv. Og det var dessuten en reprise, bare ikke i sakte film. Kameravinkelen er ikke optimal, men det ser veldig ut som straffe. Men det er ikke akkurat et ran dette her. Villa skulle nok hatt en straffe, men de blir voldtatt av Arsenal i dag. Endret 27. november 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Nydelig mål! Deilig! <3 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det der er faktisk verdensklasse. Nasri, du har virkelig utviklet deg det siste året! 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Men sa han før corneren at Friedel var 49 år? Er Pires solgt til Villa? *facepalm* *double facepalm* 1 Lenke til kommentar
Zinoy Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det er ett høffelig spørsmål? Men ikke svar, da? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Synd at Villa ble snytt for straffe. Hvordan i helvete kan du se det? Jeg ser ingen reprise av situasjonen, og for meg så det ikke ut som noen straffe. Hvordan vil du hoppe opp i en slik situasjon? Kan jo snu på samme mynt og si at når Villa handset i eget felt tidlig i kampen så ble vi snytt, men vi ble jo ikke det ettersom handsen holdt på og bli et selvmål Ser på TV 2 sumo, så jeg tok to ekstra repriser selv. Og det var dessuten en reprise, bare ikke i sakte film. Kameravinkelen er ikke optimal, men det ser veldig ut som straffe. Men det er ikke akkurat et ran dette her. Villa skulle nok hatt en straffe, men de blir voldtatt av Arsenal i dag. Ah, daså. For meg så hadde det vært en billig straffe, det ser ut som om ballen treffer skuldra, evt øvre del av biceps eller hva faen det område heter, og det er ganske så umulig å flytte på det området. Uansett, dette her må vi holde inn idag. Villa er enormt slitne så jeg har faktisk troa, men vi må score mer enn det vi gjør, får vi brenner enormt mye. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Nå ble det stille fra Benbjo, gitt. 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Eneste jeg har å utsette på denne omgangen er at det burde vært 4 eller 5. Vi spiller fantastisk. Villa er et vanvittig begredelig syn, det skal sies, men mye av det handler om hvor agressive vi er uten ball og hvordan pasningsspillet vårt går så raskt og presist. Det er hakket før det blir flaut når klasseforskjellen er så åpenbar som idag. Bobby Pires er en levende legende, men jeg er ikke akkurat redd for at han skal utrette noe stort i andre omgang. Han er altfor stasjonær og seig i tråkket. Det samme gjelder Carew. Alt tilsier at vi bør doble ledelsen i andre. Nasseri, Nasseri! Samir Nasseri! Hadde vært no å vært på Villa Park idag. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det var det forsåvidt mot Tottenham også, han hadde rett der.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Nå ble det stille fra Benbjo, gitt. Sitter og skriver actionscript samtidig som jeg ser på ski og fotball. Skal jeg i tillegg skrive her? Har dere allerede glemt den kollektive kollapsen for bare en uke siden? Må sette 0-3 for at dette blir seier hvis ikke så LOVER jeg at vi roter dette bort. Nærmer seg eksamen vøtt Endret 27. november 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Zinoy Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Utifra hva jeg har sett og om jeg trekker paraleller fra Villa - Man U så kan det på papiret være en realitet med 2-2 til slutt. Men jeg tror ikke Arsenal vil gå på den smellen, så jeg tror de scorer 2 kjappe iløpet av 10 min, for så å kontrollere det inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå