Xanman Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Arshavin og Chamakh, som har fått mye kritikk i det siste, var begge fantastiske i dag. Dette er forhåpentligvis et vendepunkt for hele laget. 3 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Grattis med seieren og top of the league :] 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 ... Uansett forventer vi en kamp med høy temperatur og snasen engelsk fotball i beste stil. Snasen engelsk fotball i beste stil? Hehe, jeg ville ikke undervurdert Aston Villas evne til å ødelegge en fotballkamp bit for bit. Det er ikke pen defensiv fotball engang. Det er bare støgt. De har blitt hakket bedre etter ONeill dro, men er fortsatt det aller kjedeligste laget å se i ligaen i mine øyne. Håper på 0-0 og røde kort. Blir digg med PL nå Jeg synes vi fikk det jeg etterlyste jeg da. Var til tider glitrende champagne-fotball av Arsenal, pluss en sykt spennende avslutning. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Arshavin og Chamakh, som har fått mye kritikk i det siste, var begge fantastiske i dag. Dette er forhåpentligvis et vendepunkt for hele laget. Det får vi håpe på. Som sagt er de 2 neste ukene en perfekt tid å reise kjerringa på før det viktige møtet på OT Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det varte jo lenge. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Det varte jo lenge. Haha! Om det kommer nå eller 5 min på Fergie-time spiller vel liten rolle? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Top of the league! Feels good man! Det var 10 veldige digge minutter Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Lukasz Fabianski - 6.5 Bacary Sagna - 7 Laurent Koscielny - 7 Sebastien Squillaci - 7 Gael Clichy - 6.5 Alex Song - 6.5 Jack Wilshere - 7.5 Tomas Rosicky - 7 Samir Nasri - 7.5 Maroaune Chamakh - 9 Andrey Arshavin - 9 MoM Alle får godkjent+, angrepsrekka var glimrende. Rett og slett en svært god kamp fra hele laget. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Lukasz Fabianski - 6.5 Bacary Sagna - 7 Laurent Koscielny - 7 Sebastien Squillaci - 7 Gael Clichy - 6.5 Alex Song - 6.5 Jack Wilshere - 7.5 Tomas Rosicky - 7 Samir Nasri - 7.5 Maroaune Chamakh - 9 Andrey Arshavin - 9 MoM Alle får godkjent+, angrepsrekka var glimrende. Rett og slett en svært god kamp fra hele laget. På godt vei enig med deg Hegland. 0.5 ned på Fabianski, 0.5 ned på Clichy, 0.5 ned på Squilacci og en ned på Chamakh så er vi helt enige Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Da tar vi oss en Smint hver og sier oss enige. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Da tar vi oss en Smint hver og sier oss enige. Haha, hva i helvette. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jadda, åsswen gikk det i kveld/dag gutta? Fylla har skylda, fikk nok ikke emed med lkampen nei Men gikk sikekrt braaaaa _ Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Vi vant så ikke vær sur. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Arshavin on his assist for Nasri: "I noticed my team-mate was lonely and looked bored, so I decided to cheer up him." Fy faen jeg har stiv tiss nå. Helvete heller, fuck Utd sin kamp. Vi spilte bedre fotball i mine øyne, Villa var dritt og fortjente såvidt og score et mål. Drittlag av dimensjoner, første skulle vært annulert og det andre kommer på dødball, surprise, surprise! En franskmann på benken betyr ikke autromatisk god fotball, måtte hele VIlla brenen. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Lukasz Fabianski - 6.5 Bacary Sagna - 7 Laurent Koscielny - 7 Sebastien Squillaci - 7 Gael Clichy - 6.5 Alex Song - 6.5 Jack Wilshere - 7.5 Tomas Rosicky - 7 Samir Nasri - 7.5 Maroaune Chamakh - 9 Andrey Arshavin - 9 MoM Alle får godkjent+, angrepsrekka var glimrende. Rett og slett en svært god kamp fra hele laget. Er også enig med utrolig mange av spillerratione, men synes du kunne lagt enda mer godvilje til Rosicky. Synes han, sammen med Arshavin, Chamakh og Nasri eide denne kampen. Tomas styrer langt mer enn Fabregas for tida, er setter fart hele tiden. Roer aldri ned, og spesielt i åpningsminuttene lagde han mye trøbbel for Aston Villa. Gøy å se også en spiller på midtbanen som setter inn ordentlig, rene sklitaklinger flere ganger i en kamp. Rosicky vil frem, og selv synes jeg han får alt for lite spilletid i forhold til prestasjonene som leveres av han. Super Tom! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Enig med det om Rosicky. Synes han setter sprut på laget når han er innpå. Dessuten tar han ofte lange løp hjem for å rydde opp. Gi han flere hele kamper! Synd han nesten ikke goaller, men en dag setter han den i kassa også. Også har vi Jack da. Er så sykt glad vi har han. Virker som han stortrives i Arsenal, og det håper jeg han gjør karrieren ut! Han er stor, og han kommer til å bli større! Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jack også - selvfølgelig. Han imponerer mer og mer for hver kamp. Var ikke sikker de første kampene i år, så usikker og urutinert ut. Heldigvis trengte han bare 1-2 kamper. Nå er han nesten klar i startellveren for meg. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jizzverdig bildeserie, Hegland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå