Migla Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Yo! Noen som veit hva jeg skal gjøre med problemet? når jeg åpner Photoshop står det: "Could not open a scratch file because the file is locked. Use the 'properties' command in the windows explorer to unlock the file". For det første - har jeg søkt mye rundt på nettet, men fortsatt ikke fått det til. For det andre - så har jeg prøvd meg på det som står der, men skjønner ikke helt. Tusen takk for all hjelp Er litt desperat etter å bruke photoshop nå.. God helg videre Lenke til kommentar
Migla Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 I need help, quick! Lenke til kommentar
Migla Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Please help! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er disken full? Har du endret på innstillingene i det siste? Har du sjekket hvilken katalog som er satt opp som scratch-katalog? Finnes den, og er det plass der? Lenke til kommentar
se# Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Du har prøvd å reboote? Antar det er Windows du bruker siden det er det feilmeldingen din sier, men det er smart å oppgi versjon på slike spørsmål. Hva med å slette scratchfilen manuelt, burde også fungere. Endret 27. november 2010 av se# Lenke til kommentar
Migla Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Problemet er vel det at jeg ikke kommer meg inn på Photoshop i det hele tatt, photoshop loader, så stopper den og så popper meldingen opp, Lenke til kommentar
Migla Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Trenger seriøst hjelp nå.. BEKLAGER for at jeg ikke skrev helt riktig. Meldingen kommer altså opp ved oppstart, men loadinga av photoshop avbrytes ved at denne feilmeldingen kommer opp. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Googlet etter emnet på tråden, og fant et tips om å nullstille Photoshop-innstillingene: Hold Ctrl, Shift og Alt inne mens du starter opp PhotoShop. Når du får spørsmålet "delete the Photoshop preference file", så svar yes. Lenke til kommentar
Migla Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Seent svar, pga samme problem igjen. Det hjalp! TUSEN TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå