Gå til innhold

[Løst] Forslag til mitt Gaming Navn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja vel, de fleste personer bruker max 10 minutter til å finne på et nick som holder en gooood stund. Det er ikke kongen eller Obama du skal vise nicket ditt for, så det trenger ikke å ta det så høytidelig.

 

Men okei, et tips eller to da. Det er kun her på forumet jeg bruker KongKake, alle andre steder bruker bruker jeg Arekey, som er en forlengelse av RK uttalt på engelsk. R og K er forbokstavene i henholdsvis for- og mellomnavnet mitt. Onkelen min kalte meg en dag RK på engelsk, og jeg synes det klang bra. Tok derfor og forlengte forkortelsen (ironisk? :p), og synes at det så bra ut. Siden har det vært mitt faste nick. Relativt unikt, finner sjeldent andre som kaller seg det samme, og da er det som oftest på asiatiske sider (i følge Google). Så om forbokstavene i fornavnet ditt, mellomnavnet og etternavnet klinger bra sammen på et eller annet språk, forleng forkortelsen.

 

Evt. kan du erklære deg konge av et eller annet du liker godt :tease:

Lenke til kommentar

Ja vel, de fleste personer bruker max 10 minutter til å finne på et nick som holder en gooood stund. Det er ikke kongen eller Obama du skal vise nicket ditt for, så det trenger ikke å ta det så høytidelig.

 

Men okei, et tips eller to da. Det er kun her på forumet jeg bruker KongKake, alle andre steder bruker bruker jeg Arekey, som er en forlengelse av RK uttalt på engelsk. R og K er forbokstavene i henholdsvis for- og mellomnavnet mitt. Onkelen min kalte meg en dag RK på engelsk, og jeg synes det klang bra. Tok derfor og forlengte forkortelsen (ironisk? :p), og synes at det så bra ut. Siden har det vært mitt faste nick. Relativt unikt, finner sjeldent andre som kaller seg det samme, og da er det som oftest på asiatiske sider (i følge Google). Så om forbokstavene i fornavnet ditt, mellomnavnet og etternavnet klinger bra sammen på et eller annet språk, forleng forkortelsen.

 

Evt. kan du erklære deg konge av et eller annet du liker godt :tease:

Erik Auranaune = EA ? :S

hva med noen som har EA først på navnet?

Endret av erikboy95
Lenke til kommentar

EA er jo Electornic Arts, så ville styrt unna det om du skal ha et unik navn. blir fort sammenlignet, om du forstår hva jeg mener.

 

Satt i samme knipa som du gjør nå for 6-7 (eller noe sånt) år tilbake. Navnet mitt har derfor en bitte-bitte-liten historie. Jeg hadde "lånt" et skilt det sto 'Kun vare levering' på, og hengt det på døra mi, som da er et lite ordspill på kvinnens bryster. jeg tok ordet vare baklengs og fikk Erav.

Faktisk, i ettertid ser jeg lignende navn, og folk som faktisk har begynnt å stjele det. Jeg så blandt annet Erav1337 i bad company 2.

 

Det jeg trur jeg prøver å si er at du ikke nødvendigvis må ha med navnet ditt, men kanskje noe som gjenspeiler deg, hvordan du er feks. eller noe du liker. Også kan du vri litt på det navet og så har du kanskje noe du liker. Hvis du er ute etter morsomme nick, er det mere Jizz'n'Go som kan brukes.

 

Lykketil.

Lenke til kommentar

Begynner å tro at TS troller. Det er ingen som bruker så lang tid på å finne seg et jævla nick.

 

Det er ingen andre som bryr seg om hva du heter uansett, det eneste de bryr seg om er å skyte deg ned. (Regner med det er CS eller CoD du skal spille i og med at du vil ha et typisk fjortiss-navn).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynner å tro at TS troller. Det er ingen som bruker så lang tid på å finne seg et jævla nick.

 

Det er ingen andre som bryr seg om hva du heter uansett, det eneste de bryr seg om er å skyte deg ned. (Regner med det er CS eller CoD du skal spille i og med at du vil ha et typisk fjortiss-navn).

Keg brukte faktisk en hel j**** uke på å lage/finne meg ett nick.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...