krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 det er ordspill på "generic" Lenke til kommentar
erikboy95 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 det er ordspill på "generic" hah... ok Lenke til kommentar
sLR Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Hvorfor ikke bare ha fornavnet eller etternavnet? Jeg har aldri sett hele greia med slike "gamer-navn" som har tonnevis med Z og Xer. Kjør på med Erik eller etternavnet ditt, imo. EDIT, jeg er fult klar over at jeg har et 4-tall istedet for A i navnet mitt. Endret 5. januar 2011 av H4nk Lenke til kommentar
erikboy95 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Hvorfor ikke bare ha fornavnet eller etternavnet? Jeg har aldri sett hele greia med slike "gamer-navn" som har tonnevis med Z og Xer. Kjør på med Erik eller etternavnet ditt, imo. EDIT, jeg er fult klar over at jeg har et 4-tall istedet for A i navnet mitt. Fornavn: Erik Etternavn: Auranaune noen som kan klare å mixe de i et slik at det ka bli litt "kult" Endret 5. januar 2011 av erikboy95 Lenke til kommentar
erikboy95 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 AuraErik høres litt ut som et Jentanavn xD haha.... Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Jeg har aldri sett hele greia med slike "gamer-navn" som har tonnevis med Z og Xer. Det har ingen andre heller, foruten tenåringer som syns det er kjempetøft. TS: Om du enda ikke har klart å finne deg et nick så vil jeg påstå at du virkelig mangler fantasi. Endret 5. januar 2011 av trollhatt Lenke til kommentar
erikboy95 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har aldri sett hele greia med slike "gamer-navn" som har tonnevis med Z og Xer. Det har ingen andre heller, foruten tenåringer som syns det er kjempetøft. TS: Om du enda ikke har klart å finne deg et nick så vil jeg påstå at du virkelig mangler fantasi. jeg vet :/ min fantasi SUGER! Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har aldri sett hele greia med slike "gamer-navn" som har tonnevis med Z og Xer. Det har ingen andre heller, foruten tenåringer som syns det er kjempetøft. TS: Om du enda ikke har klart å finne deg et nick så vil jeg påstå at du virkelig mangler fantasi. jeg vet :/ min fantasi SUGER! °·.?.·°.H34d$h07-M4ch1n3 z0r.°·.?.·° 1 Lenke til kommentar
erikboy95 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 xXThapredat0rXx ingen X'er eller Z'er slik at det blir fjortisnavn... Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Trykk på random artikkel på wikipedia, og let der Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Gi opp, du har feilet. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 xXThapredat0rXx ingen X'er eller Z'er slik at det blir fjortisnavn... Det er godt mulig jeg ser dårlig uten briller, men jeg ser 4 X i det navnet jeg. Lenke til kommentar
erikboy95 Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Jesus H. Christ... haha xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg