Mr. Lurk Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 "pr0n-->viruz" et IKKE fjortiz navn -.- xD Men det er smileyene dine. Lenke til kommentar
erikboy95 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 "pr0n-->viruz" et IKKE fjortiz navn -.- xD Men det er smileyene dine. jaja, samma det da , noen flere tips fra noen? Lenke til kommentar
erikboy95 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Household :O noen som vet om en GOD Generator som gir "ikke fjortis" navn? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kom nå bare på ett selv. Tar ikke lange tiden å komme på ett eller annet tilfeldig visvas om du sitter i fem minutter og tenker litt. Jeg føler meg iallefall enestående med mitt navn i Wow. Er ingen i Europa eller USA som har en karakter som heter Cylitri. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Prøv å få med: -Nasjonalitet, gjerne også person nummer, konto nummer etc -Fødselsdato/år, bosted, fødselsplass -Noe relatert til nasjonalitet [viking] -ting som kan oppfattes rasistisk: Naga_stole_my_bike FYP Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kom nå bare på ett selv. Tar ikke lange tiden å komme på ett eller annet tilfeldig visvas om du sitter i fem minutter og tenker litt. Jeg føler meg iallefall enestående med mitt navn i Wow. Er ingen i Europa eller USA som har en karakter som heter Cylitri. Ikke nå lenger 1 Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Har laget mange navn selv, bla: Zerex Borum Galyrion Arox etc Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Maximus Anus klinger bra Lenke til kommentar
erikboy95 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) JEG BLIR GAAAAL, det er sikkert dere også... JEG KLARE BARE IKKE Å FINNE UT ET NAVN:( ^^ sikkert ikke så mange som gidder men noen som kan send en liten/lang liste med noen exempler til? ^^ Endret 4. januar 2011 av erikboy95 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Dette begynner å bli rimelig patetisk. Bare kall deg genErik en liten stund, så er du vandt med det og det føles naturlig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hva med å bare kalle deg "JegEierIkkeFantasi"? 1 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Maximus Anus klinger bra Maximus Dickus? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Bare fin en sykdom med et kult navn og kall deg det ! Men ikke ta Ebola... Det er mitt Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Maximus Anus klinger bra Maximus Dickus? Eller... Biggus Dickus Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Maximus Anus klinger bra Maximus Dickus? Eller... Biggus Dickus Det var navnet ja! Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kall deg selv: Caudex Begynner å passe veldig bra. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Kall deg for Hurraboy95 Lenke til kommentar
erikboy95 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Dette begynner å bli rimelig patetisk. Bare kall deg genErik en liten stund, så er du vandt med det og det føles naturlig. genErik ? :O hva står "gen" får? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg