Gå til innhold

[Løst] Forslag til mitt Gaming Navn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst, hvor lite kreativ er du egentlig? Nå har du brukt over en måned på å finne deg et nick. Tenk litt selv, det er ikke så vanskelig å komme på noe tilfredstillende ...

kanskje tenk litt selv å da -.-!

er en gaming navn jeg skal bruke en stund, ikke noen jeg bare ska ha for noen månder!

Lenke til kommentar

Seriøst, hvor lite kreativ er du egentlig? Nå har du brukt over en måned på å finne deg et nick. Tenk litt selv, det er ikke så vanskelig å komme på noe tilfredstillende ...

kanskje tenk litt selv å da -.-!

er en gaming navn jeg skal bruke en stund, ikke noen jeg bare ska ha for noen månder!

Om cirka ett år kommer du til å være flau over alle Xene og Zene.
Lenke til kommentar

Hett tips: drit i noe som inneholder "Virus", "Caliber", "Natural", "Sniper" og det banale greiene der. Etter statistikken jeg nettopp fant opp har 60% av de man møter online et navn tilsvarende det.

 

Finn heller en Xbox 360 og bruk den Gamertag-generatoren. Man får mange artige forslag, bare se videoen her som eksempel.

 

"SingingRocket", "MidweekChimp", "RegalCheese", eller hva med det som kanskje best passer trådstarter: "InfantileCow"? Den spyr jo ut gull!

 

Eventuelt kan du ha et eller to latinske ord fra en ordbok som ser artige ut. Cōleus eller Pedicator for eksempel.

Lenke til kommentar

VirusViruz

 

xXx::ViruZb0y:xXx

 

Pr0_ViruZ 4 lyfe

 

ViruZKillaH

 

KillaHViruZ

 

xXxSepiroth95ViruZxXx

 

xXx Snip3r k1dViruZ xXx

 

Er du i tvil, sleng på noen flere X, Z og Y'er.

 

Men seriøst, om du er så lite kreativ så velg ett adjektiv pluss ett substantiv og sett de sammen. Horrifying Pillow, Nasty Moonshine, Fluffy Chainsaw etc...

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faen så teit denne tråden er.

Mest sannsynlig, når du får deg et nytt nick, kommer du til å hate det og missunde alle de andre med 'sååå mye bedre' nick, men etter kort tid, så er du vandt til ditt nye nick at det faller deg naturlig nesten uavhengig av hva du kaller det.

For all del, om du nå synes at XxXNORvikINzviruZZzxzzZzz er jævla kult, vil du ikke synes det om et par år. Om du har noe enkelt, eller delvis useriøst som CommandoKABLAMO, genERIK [oh yea] så er det greit.

 

Prøv å unngå:

-Nasjonalitet

-Fødselsdato/år

-Noe relatert til nasjonalitet [viking]

-ting som kan oppfattes rasistisk: Naga_stole_my_bike

-SMILEYER!

-xXx,XXX,xxx,xxX,Xxx,XxX eller andre slike kombinasjoner med andre bokstaver

-tall som tar plass for bokstaver, n0rmann er ikke kult, derimot, det kan gå om du har et kort nick med et tall tilslutt, Day9, eller at tallet staver bokstavene [sjeldent det er aksepterbart].

-Referanse til nye populære spill, være cod eller WoW. Det kan gå om du finner referanse til tidligere spill, men ytterst sjeldent.

-Navngeneratorer sine forslag. Du kan ta utgangspunkt, men ikke velg det som foreslåes med mindre du kom på det først. Gjorde selv dette med min WoW-karakter, never again :wee: .

-Relatert til navnet ditt om du har et relativt langt og/eller lokalt navn. Om du heter Sam, kan du finne noe, men heter du Knut [som jeg gjør] gjør det tingene litt vanskeligere, det er mulig, men mest sannsynlig tatt.

 

Dette er ikke faste regler, men ting som veldig lett [spesielt i din alder] å misbruke og bli flau over senere. Vi har de fleste vært der :( .

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hett tips: drit i noe som inneholder "Virus", "Caliber", "Natural", "Sniper" og det banale greiene der. Etter statistikken jeg nettopp fant opp har 60% av de man møter online et navn tilsvarende det.

 

Finn heller en Xbox 360 og bruk den Gamertag-generatoren. Man får mange artige forslag, bare se videoen her som eksempel.

 

"SingingRocket", "MidweekChimp", "RegalCheese", eller hva med det som kanskje best passer trådstarter: "InfantileCow"? Den spyr jo ut gull!

 

Eventuelt kan du ha et eller to latinske ord fra en ordbok som ser artige ut. Cōleus eller Pedicator for eksempel.

du har jo ep poeng, jeg gidder ikke bruke noe Viruz Eller(xxZSnipeRrScoPeZxx) FJORTIS! ^^ hehe... hva med hvis jeg velger noen ikke fjortis men unique navn som ingen "bruker" ? haha :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...