trillebår Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hepp. Jeg trenger anbefalinger på en router som skal tåle å ha 3-5 brukere på samtidig. Av disse vil 2 være kablet og 3 trådløse. Brukerne varierer fra hardcore gamere til db.no surfere. Det vil bli minimalt med fildeling mellom brukerne, så det er ikke nødvendig med den raskeste hastigheten sånn sett. Det er heller ikke nødvendig med noen avanserte funksjoner. Håper noen har noen gode forslag. Pris~<500. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Her er en Buffalo med god rekkevidde og hastighet: https://prisguiden.no/sok?pg-q=whr-hp-g300&n= Det lønner seg ikke å være for sparsom når man skal kjøpe router. Du har ofte valget mellom billig og ustabilt, eller litt dyrere og problemfri. Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Buffalo, Linksys WRT54G, med dd-wrt fw vil fungere helt perfekt! Lenke til kommentar
reiras Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Buffalo, Linksys WRT54G, med dd-wrt fw vil fungere helt perfekt! Eller en Linksys WRT54GL med Tomato firmware. Tomato firmware kommer bedre ut en dd-wrt på flere forum. Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Buffalo, Linksys WRT54G, med dd-wrt fw vil fungere helt perfekt! Eller en Linksys WRT54GL med Tomato firmware. Tomato firmware kommer bedre ut en dd-wrt på flere forum. Snakker du av erfaring eller har du lest dette? Jeg føler at dd-wrt, tomato og openwrt er stabile men dd-wrt har støtte for flere modeller og flere fusjoner. . Lenke til kommentar
alfal Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Seriøst..anbefale 54g router??? kjøp heller Buffalo som Jan linker til eller bruk 200kr extra så har du giga porter og usb i tillegg.. 500kr for en bra router er ikke mye, da går det som-regel på bekostning av noe.. Er dere villig til å bruke Ebay så kan dere spare noen kroner viss dere avtaler med selger og sette ned verdien på varen slik at dere slipper toll, selgeren på nederste link har ikke noe problem med dette.. http://prisguide.har...-G300NH&n=0 http://www.ebay.co.u...=item256506281e Endret 3. september 2012 av alfal Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Orginalposten er et par år gammel, så får håpe han har skaffet seg en router nå 1 Lenke til kommentar
alfal Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Orginalposten er et par år gammel, så får håpe han har skaffet seg en router nå he..he..den fikk jeg ikke med meg 1 Lenke til kommentar
salms Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Men om noen med samme spørsmål lurer på hva slags router de bør skaffe seg nå til dags.. Denne! Og om man føler for det kan man gjerne flashe den med OpenWRT firmware, da tror jeg du skal drive lenge før du finner bruksområder som noen andre routere er bedre enn denne på.. Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Uff tp link Ubnt / miktrotik (routerbord.com) er det mest stabile og beste radio produktene på markedet. grei pris. Lenke til kommentar
alfal Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Tp Link..he..he..viss du har 2 stykker så kan du sikkert bruke de til fot-varmere :rofl: Endret 11. september 2012 av alfal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå