protoneedhelp Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 hvorfor gjør det vondt, er det fordi jeg har vasket den feil eller noe? hva må jeg gjøre for at det ikke gjør vondt mer når jeg har på meg ullgenser? takk på forhånd Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 På hvordan måte gjør det vondt? Kan jo være at det er ett eller annet du reagerer på. Får du utslett o.l? Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 26. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 På hvordan måte gjør det vondt? Kan jo være at det er ett eller annet du reagerer på. Får du utslett o.l? nei, ingen utslett men jeg kan se at det er litt ''hårete'' på både innsiden og utsiden. Hvis du noen gang har fått en maur på deg og bli bitt av den så skjønner du det. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Ull stikker, det gjør det alltid. Jeg har kjøpt ny ullgenser, og den stikker sånn som du sier. Man bør ha noe under ull, en tynn polo f.eks Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Eller bare gå for kasjmir. 1 Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Ull stikker jo alltid. Har du ikke hatt på deg ull før? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Hei skjorte. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Ull stikker ikke alltid nei. Jeg har vhals gensere i 100% ull, som bare er behagelige Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Merino er også ganske behagelig. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Merino er veldig behagelig. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Nå har jeg aldri prøvd noe annet enn saueull, og jeg klarer ikke å bruke det uten å ha noe annet under. Det er helt j****g. Du kan jo prøve å bruke Milo tøymykner og se om det hjelper, men jeg ville ikke håpt for hardt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Synes personlig ikke at v-gensere i merino er noe særlig, uten at jeg har sett alle merinogensere naturligvis. Har én, og liker ikke måten den draperes og heller ikke stretchen, men antar det har en del med vevteknikken å gjøre. Uansett så ville jeg valgt lammeull fremfor merino any day. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Merino fra J.Lindeberg er hvertfall ikke noe å utsette på. Lenke til kommentar
sim Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Jeg kan ikke dy meg. Er den laget av stålull? 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Hvorfor i alle dager skal man ha på seg en ullgenser uten noe under uansett? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Mindre å ta av seg før man hopper til sengs 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå