SmurfKid Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Poenget er uansett at guttungen skal forstå hva vi tenker, og når. Derfor er det vitkig å ha detaljene med underveis.. Det blir mye, men forhåpentligvis blir det forstått.. Gruer meg til han kommer med inregraler og 4-grads-likninger. Er tross alt 15 år siden jeg dreiv med detta Jeg er jo 14 år da og det er første gang jeg driver med likninger. jeg skal ha tentamen om 2 dager så jeg har det litt travelt. men tusen takk for utregninga da Kan anbefale denne side : http://matematikk.org/_voksne/side/vis.html?tid=67209 Veldig fin side for alle slags likninger, god hjelp underveis ( i margen på høyre side har du navigasjon for flere type likninger) Men det er ikke altid det står noe der om de spørsmåla jeg virkelig trenger. så derfor spør jeg proffe folk som dere Jeg er 36, så for meg ER du guttunge *KlappePåHodetTil* Hvis du er 36. Er god i matte. Og sitter på diskusjon.no. Du spiller cod 7 på xbox 360 har jeg rett? Er 36 ja, er ikke noe spesielt god i matte, sitter på diskusjon.no endel ja, men sjeldnere enn før, og har IKKE xBox 360 i hus dessverre Spiller du mye a? på pc Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 At man kan løse denne typen ligninger gjør deg ikke i nærheten av "sykt god i matte", og du vil nok snart oppdage at det finnes en del nivåer over det du driver med nå. Men bare hyggelig å hjelpe uansett. Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 At man kan løse denne typen ligninger gjør deg ikke i nærheten av "sykt god i matte", og du vil nok snart oppdage at det finnes en del nivåer over det du driver med nå. Men bare hyggelig å hjelpe uansett. ja men på mitt nivå så er det ganske bra. går jo bare i 9 klasse Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Men på mitt nivå er det ikke ganske bra, for jeg går ikke i niende. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 At man kan løse denne typen ligninger gjør deg ikke i nærheten av "sykt god i matte", og du vil nok snart oppdage at det finnes en del nivåer over det du driver med nå. Men bare hyggelig å hjelpe uansett. Sykt god i matte; Det utsagnet MÅ du sette opp i mot at han går i 8-9 klasse og har ikke akkurat pugget relativitetsteorien på sengekanten. I forhold til hans jevnaldrede så er vi nok kanskje det. Men som du sier, en ligning med 1 ukjent er no match. Når det blir for eksempel 4 ukjente og videre, så er saken verre. Men da er man igjen ikke sykt god i matte, for det fins dem som regner 8 ukjente igjen.. Og så videre.. Nå er det snart SmurfKid som er sykt god i matte.. i forhold til de som går i 7-klasse Point given Poenget er uansett at guttungen skal forstå hva vi tenker, og når. Derfor er det vitkig å ha detaljene med underveis.. Det blir mye, men forhåpentligvis blir det forstått.. Gruer meg til han kommer med inregraler og 4-grads-likninger. Er tross alt 15 år siden jeg dreiv med detta Jeg er jo 14 år da og det er første gang jeg driver med likninger. jeg skal ha tentamen om 2 dager så jeg har det litt travelt. men tusen takk for utregninga da Kan anbefale denne side : http://matematikk.org/_voksne/side/vis.html?tid=67209 Veldig fin side for alle slags likninger, god hjelp underveis ( i margen på høyre side har du navigasjon for flere type likninger) Men det er ikke altid det står noe der om de spørsmåla jeg virkelig trenger. så derfor spør jeg proffe folk som dere Jeg er 36, så for meg ER du guttunge *KlappePåHodetTil* Hvis du er 36. Er god i matte. Og sitter på diskusjon.no. Du spiller cod 7 på xbox 360 har jeg rett? Er 36 ja, er ikke noe spesielt god i matte, sitter på diskusjon.no endel ja, men sjeldnere enn før, og har IKKE xBox 360 i hus dessverre Spiller du mye a? på pc Nei jeg spiller utrolig lite. Kun litt Battlefielt 1943 på PS3, det er det eneste. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Joda, men alle må dømmes opp mot "sitt eget" (sine jevnaldredes/samme utdanningsnivå) nivå. Målt mot en fjortenåring er jeg sikkert helt vill i matte, mot en som studerer matte på universitetet er jeg ganske dårlig. Målt mot R1-klassen min er jeg ganske god. SmurfKid er god i matte målt mot en femåring, han er heller dårlig målt mot meg og deg. Målt mot sin egen gruppe ligger han sikkert midt på treet et sted. Endret 28. november 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Joda, men alle må dømmes opp mot "sitt eget" (sine jevnaldredes/samme utdanningsnivå) nivå. Målt mot en fjortenåring er jeg sikkert helt vill i matte, mot en som studerer matte på universitetet er jeg ganske dårlig. Målt mot R1-klassen min er jeg ganske god. SmurfKid er god i matte målt mot en femåring, han er heller dårlig målt mot meg og deg. Målt mot sin egen gruppe ligger han sikkert midt på treet et sted. Mm.. helt enig Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Alt er relativt, med andre ord. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Men gutten er flink til å spørre.. det er kjempebra.. Selv om det er helg så står han på Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Men gutten er flink til å spørre.. det er kjempebra.. Selv om det er helg så står han på takk på onsdag satt jeg fra kl 3 til 9 og på torsdag 3 til 9 Og på fredag 3 til 5 og lørdag husker ikke og i dag... skal jeg til 9 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ikke verst det der. Husk at matte er jævlig gøy for den som forstår den. Og den som forstår den, er den som jobber med den Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Ikke verst det der. Husk at matte er jævlig gøy for den som forstår den. Og den som forstår den, er den som jobber med den det sier læreren min og Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Alt er relativt, med andre ord. Ikke lysfarten! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Alt er relativt, med andre ord. Ikke lysfarten! Hysj da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå