DexterMorgan Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Man ser jo forholdsvis normal ut med OnePiece i fjortisgjenger, akkurat samme stedet som du ser normal ut med CG. Alle andre steder ser du fortis ut med OnePiece, og man ser fjortis ut med CG Du er 16 år gammel. Uansett hva du foretar deg eller gjør, er du en fjortis. Meep, meget saklig. Jeg oppfører meg ganske mye mindre fjortis en de fleste som har gått ut av videregående. Skjønner godt at du har startet verdens sinteste blogg, da det ikke virker som du har noe særlig til overs til noen, bare for å ta et argument som var like saklig som ditt. Og pris er jo nesten noe av det viktigste. Det er ufattelig dumt å svi av så mye penger på at merke som er like varmt som parkaser til halvparten av prisen. I tillegg har CG fjortisstempel over seg, så da er det i hvert fall tull. Hvis man derimot ikke er ute etter merket... Da står man jo fritt til å velge. Men da kjøper man den fordi den har kult merke, ikke fordi man trenger den ovenfor andre jakker... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Selv har jeg tenkt til å kjøpe denne over nyttår: http://cgi.ebay.com/NEW-WOOLRICH-ARCTIC-PARKA-COAT-BLACK-MENS-SIZE-LARGE-/270669794980?pt=US_CSA_MC_Outerwear&hash=item3f052d4ea4 Javisst, kjøp en falsk parkas som ser ut som en canada-goose knockoff fordi du ikke vil "bli sett" med merket. Tragisk Wait, what? Sist jeg sjekket har Canada Goose holdt på i overkant av 50 år. Woolrich har holdt på siden 1830. Go figure. 4 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Selv har jeg tenkt til å kjøpe denne over nyttår: http://cgi.ebay.com/NEW-WOOLRICH-ARCTIC-PARKA-COAT-BLACK-MENS-SIZE-LARGE-/270669794980?pt=US_CSA_MC_Outerwear&hash=item3f052d4ea4 Javisst, kjøp en falsk parkas som ser ut som en canada-goose knockoff fordi du ikke vil "bli sett" med merket. Tragisk Unnskyld meg, men hvor har du det fra at jeg skal kjøpe en falsk? Om den jeg linket til er det driter jeg i det, for bildet er likt. Jeg kjøper ikke en jakke fra Woolrich isteden for CG, fordi jeg ikke vil ha CG! Prisen i Norge er omtrent de samme uansett! Personlig syns jeg Woolrich-parkasene er penere enn CG fordi de ikke er like store! De er slimmere enn CG. Det er også mindre fill power i jakken, noe som er relevant da jeg ikke trenger en jakke til bruk på Nord-Polen. Du finner ekte på Ebay sånn fyi, fordi prisene er lavere på Woolrich i USA. CG er stort sett overpriset world wide. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) blablabla Selvfølgelig er det ikke en selvmotsigelse. Jeg har ikke noe imot CG som merke. Jeg personlig vil imidlertid ikke bli assosiert med CG, ettersom de aller fleste her jeg bor automatisk tenker fjortis når de ser noen gå i det. Det er altså ikke merket i seg selv som jeg har et problem med, men andre menneskers holdning til det. Er det galt av meg å bry meg om hva andre mener? Nei, det syns jeg ikke, og jeg tror ikke et sekund på at du stiller deg helt likegyldig til hva andre mennesker mener om deg, for da hadde du ikke frekventert et moteforum. Og nei, det er ikke det samme om man går i Svea, pj, cg eller tnf. PJ er jo ikke varme engang, så det er jo ti ganger dummere enn cg, og TNF McMurdo får man lett for 2500 om man bare gidder å gå i tre sportsbutikker for å se etter et tilbud. Uansett, jeg har som sagt ikke noe imot CG som merke, og til sitt bruk er det sikkert et kjempekjøp. Det som derimot irriterer meg mest er alle de som kjøper CG, og som nekter for harde livet for at det har noe som helst med merket å gjøre. Neida, de kjøper den fordi den er så varm, og det er den eneste grunnen. Vel, hvis det eneste vilkåret jakken skal oppfylle er at den skal være varm finnes det nok av parkaser som er 99 % like, og har like god kvalitet, men som også (SJOKK!!!!) er mer en varme nok! Wow, det hadde du vel ikke trodd???? Finnes det andre jakker enn CG som er varme? Sykt!! Edit: Lol, Woolrichparkas en CG-knockoff? Vel, som henrik sier er Woolrich et mye eldre merke enn CG, og dessuten ligner jo ikke jakkene i det hele tatt. Eller kanskje du tror at CG var de som oppfant parkaser in the first place? Lol... Endret 29. november 2010 av fkm Lenke til kommentar
lassemidtsiann Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Canada Goose = Kjekt å ha da? Hvorfor spare så jævlig mye penger hele tiden? Og en ting som ingen andre jakker enn CG har, er NYREVARMERE! Det er jeg avhengig av, kan jo ikke risikere urinveis-infeksjoner??!?! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Nei, om du bor på Svalbard skjønner jeg deg, da ville jeg hatt nyrevarmer. Det er en life saver. TNF McMurdo: 2.999,- http://www.oslosportslager.no/produkt/the-north-face-mcmurdo-dunparka-herre--kampanje-24982.aspx?utm_source=Klikk&utm_medium=Banner&utm_campaign=McMurdo Gikk forresten ute i -10 idag i ti minutter i en dunjakke til 1300,- fra Swix med kun t-skjorte under. Den holdt meg faktisk varm Tenk at Swix klarer noe CG også gjør. Endret 29. november 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Gikk også i dunjakke til 1200,- (Fra twentyfour) og t-skjorte i -15 idag. Jeg var varm som bare juling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå