Gå til innhold

Canada Goose jakke, er denne ekte?


Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe Canada Goose jakke fra USA. På Goose hjemmesiden fant jeg denne jakken:

http://www.thetannery.com/ProductDetails.aspx?g=2&bid=48&mode=brand&pid=15460&sid=38050

 

Den skal da være ekte den? Siden nettsiden står som godkjent goose leverandør? Stusser litt siden jeg ikke har funnet den på hjemmesiden til CG.

 

Står mellom den og snow mantra, men lurer på størrelsen! Er 17 år, 1.75-1.76 høy, normalt bygget. Hvilken størrelse burde jeg gå for?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Ja den er ekte. Både den og snow mantra er latterlig varme. Bloomingdales har 25$ off every 200$ nå på snow mantra, så du vil spare på å kjøpe den der. S (som er den eneste som er igjen av den du linker til) vil jeg _tippe_ er for stort til deg. Bebeluv bruker jentemodellen, men er ikke sikker på hvor stor han er.

Lenke til kommentar

Og argumentet ditt for det var.. hvor??

 

Fordi det finnes andre parkaser som ser likedan ut (bortsett fra logoen, selvsagt), er like varme og koster halvparten.

 

Når det er sagt, så står du selvfølgelig fritt til å betale dobbel pris for Canada Goose logoen. :) Det kan ingen nekte deg.

 

Det kan du si om nesten alle klær. ;)

Lenke til kommentar

Og argumentet ditt for det var.. hvor??

 

Fordi det finnes andre parkaser som ser likedan ut (bortsett fra logoen, selvsagt), er like varme og koster halvparten.

 

Når det er sagt, så står du selvfølgelig fritt til å betale dobbel pris for Canada Goose logoen. :) Det kan ingen nekte deg.

 

Det kan du si om nesten alle klær. ;)

 

Uenig. Det finnes klesmerker som er soleklart overprisede, og så finnes det merker hvor kvalitet og pris står bra i forhold. Det er åpenbart at en Cubus-genser til 300,– er av dårligere kvalitet enn en PRL genser til oppunder høvdingen, men ta f.eks. genserne til DSquared2 til 2500,– så skal du argumentere ganske godt for å overbevise meg om at genserne deres er av så mye bedre kvalitet enn RL sine at det alene forsvarer den høye prisen.

 

Så også med Canada Goose – dette er et merke hvor man betaler i dyre dommer for selve logoen. Og det er helt greit, som jeg også sa, dersom det er det man vil. Enhver prioriterer som han selv ønsker. Det jeg synes er litt kleint er når man smører på med unnskyldninger og svada i stedet for å bare innrømme at «greit, logoen betyr noe for meg og jeg er villig til å betale for den».

Lenke til kommentar

Du betaler den doble prisen for et lite bilde på parkasen. Kvalitetsmessig er det ingen forskjell på f.eks North face, Fjallräven osv kontra Canada Goose. At den er kul kunne til og med diskuteres for 5 år siden da den var fjortiss selv da.

Men kjør på, ingen som hindrer deg i å kaste bort penger :)

Lenke til kommentar

Du betaler den doble prisen for et lite bilde på parkasen. Kvalitetsmessig er det ingen forskjell på f.eks North face, Fjallräven osv kontra Canada Goose. At den er kul kunne til og med diskuteres for 5 år siden da den var fjortiss selv da.

Men kjør på, ingen som hindrer deg i å kaste bort penger :)

 

sånn på utsende så er det bare North face som har en som er like stilig ;)

Lenke til kommentar

Fordi det finnes andre parkaser som ser likedan ut (bortsett fra logoen, selvsagt), er like varme og koster halvparten.

 

Når det er sagt, så står du selvfølgelig fritt til å betale dobbel pris for Canada Goose logoen. :) Det kan ingen nekte deg.

 

...la meg introdusere deg til et merke som kalles Parajumpers...

 

 

Når det er sagt, er det pokker meg canada goose vær ute nå. Om noen vil løpe rundt i de "vindtette" softshelljakkene sine fordi de ikke tåler å gå med CG merket, står de selvsatt helt fritt til dette.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Når det er sagt, er det pokker meg canada goose vær ute nå. Om noen vil løpe rundt i de "vindtette" softshelljakkene sine fordi de ikke tåler å gå med CG merket, står de selvsatt helt fritt til dette.

Jeg har ingen problemer med å løpe rundt i en peacoat, og jeg løper ikke enang, jeg går eller står stille, og fortsatt er det godt og varmt. Og jeg bor midt i Norge (nesten, da), så det er ganske lav temperatur her, ja.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer med å løpe rundt i en peacoat, og jeg løper ikke enang, jeg går eller står stille, og fortsatt er det godt og varmt. Og jeg bor midt i Norge (nesten, da), så det er ganske lav temperatur her, ja.

 

Du har det ikke "behagelig" i en losjakke i tolv minus med mindre du har hele vegard ulvang inni.

Lenke til kommentar

Og argumentet ditt for det var.. hvor??

 

Fordi det finnes andre parkaser som ser likedan ut (bortsett fra logoen, selvsagt), er like varme og koster halvparten.

 

Når det er sagt, så står du selvfølgelig fritt til å betale dobbel pris for Canada Goose logoen. :) Det kan ingen nekte deg.

 

Det kan du si om nesten alle klær. ;)

 

Uenig. Det finnes klesmerker som er soleklart overprisede, og så finnes det merker hvor kvalitet og pris står bra i forhold. Det er åpenbart at en Cubus-genser til 300,– er av dårligere kvalitet enn en PRL genser til oppunder høvdingen, men ta f.eks. genserne til DSquared2 til 2500,– så skal du argumentere ganske godt for å overbevise meg om at genserne deres er av så mye bedre kvalitet enn RL sine at det alene forsvarer den høye prisen.

 

Så også med Canada Goose – dette er et merke hvor man betaler i dyre dommer for selve logoen. Og det er helt greit, som jeg også sa, dersom det er det man vil. Enhver prioriterer som han selv ønsker. Det jeg synes er litt kleint er når man smører på med unnskyldninger og svada i stedet for å bare innrømme at «greit, logoen betyr noe for meg og jeg er villig til å betale for den».

 

Nå var det jo snakk om utseende og ikke kvalitet. :omg:

Lenke til kommentar

Du betaler den doble prisen for et lite bilde på parkasen. Kvalitetsmessig er det ingen forskjell på f.eks North face, Fjallräven osv kontra Canada Goose. At den er kul kunne til og med diskuteres for 5 år siden da den var fjortiss selv da.

Men kjør på, ingen som hindrer deg i å kaste bort penger :)

 

kvalitetesmessig synts jeg det er stor forskjell på Fjellraven og CG, sist jeg sjekket så var det ikke dobbel pris som skilte disse jakkene, har både fjellraven parka og CG Chilliwack og CG`en adskilling varmere enn Fjellraven jakken.

 

til trådstarter, jeg har den korte typen, og er 168 høy, bruker XS i den, hvis det hjelper deg noe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...