lofsa Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Jeg har et ratt som en gang i tiden ble kjøpt til pc, med knapper som y,x,z,ab,c. Det har likevel fungert på ps3, til spill som Formula One og andre ps3-spill. Jeg fikk det likevel ikke til å virke på Gran Turismo 5! Noen som har noen tips, så er jeg evig takknemmlig! Her er rattet: Microsoft Sidewinder ForceFeedback Steering Whee Endret 26. november 2010 av lofsa Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Mulig GT5 ikke støtter det rattet, kan ikke si jeg har sett det på GT5 sine lister. Men ofte er det slik at man må starte spillet med rattet for at det skal virke, testet det? Lenke til kommentar
lofsa Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Mulig GT5 ikke støtter det rattet, kan ikke si jeg har sett det på GT5 sine lister. Men ofte er det slik at man må starte spillet med rattet for at det skal virke, testet det? Ja, har testet det. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 GT5 støtter ikke det rattet. Logitech Driving Force GT er det offesielle GT5 rattet. https://prisguiden.no/produkt/103495 Har det selv og er fornøyd med det. Selvsagt har du også Logitech G27, men det koster veldig mye mer. https://prisguiden.no/produkt/113954 Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 burde fungert alikevel, jeg har logitech momo ratt. det er heller ikke på listen inne i GT5 spillet. men fungerer fint for det. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det er Logitech ratt som du har og er sikkert samme drivere som noen av Logitech rattene som støttes. Han har Microsoft ratt og det er det ikke drivere for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå