Lami Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Hei. Har et problem. For tiden så har internettet koblet seg fra nettverket som jeg er koblet til, men etter 5 sekunder holder den på å koble seg til igjen. Signalet i Windows er "Very good - good" og i D-link programmet har jeg 2 av 4 barer. Men ofte så står det plutselig "Not connected" og jeg mister internettet, så tar det 3-5 sekunder før den prøver å koble seg på og jeg er koblet til igjen. Men dette er veldig irriterende. Har en D-link DWA-140 RangeBooster USB dongle. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hvis jeg reinstallere driverne kan det hende jeg får noen jækla problemer med driverne som jeg erfaringer med fra D-Link så jeg vet ikke om jeg skal ta sjangsen. Men kan det ha noe med BitTorrent og opplastingen min? Vet ikke, men må bare eliminere flest mulig muligheter. Vet dere hva som er årsaken, eller hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Takker for svar! Endret 5. desember 2010 av Lami Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Ingen som kan hjelpe meg? Har prøvd oppdatert til nyeste drivere, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Det kan godt være bittorrent som knekker routeren din. Du kan endre innstillinger i bittorrentprogrammet. Slå av DHT og reduser antall global connections til f.eks 50. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå