Geir M Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Jeg hater forresten diskusjoner der man trekker ut hver setning og lager nye diskusjonsgrunnlag på hvert punkt. Personlig liker jeg det. Blir oversiktlig og greit. Til det om Rooney "vi vet hva som bor i han" ankepunktet før fjoråret var at han ikke scoret nok. Det står fortsatt. En god sesong med mye mål gjør han ikke til en målmaskin lik f.eks Torres og Drogba. Greit nok, men han var god nok i de foregående sesongene også. Selv om han burde scoret fler. Jeg for min del skulle sett Berba mer i det oppbyggende spillet. Han, Rooney og Scholes er de eneste som under press faktisk kan holde på ballen og få noe vettig fremover utav det. Nå du så beskriver et "fancy nedtak" så har jeg det for meg at du tror jeg blir blendet av hans teknikk? På langt nær, jeg blir blendet av hvor forbanna enkelt han gjør ting. Og overblikket hans. Kritikken går først og fremst på at han faller for dypt når han er ensom spiss. Han kan gjerne være mer eller like mye med i de oppbyggende fasene dersom han spiller sammen med Rooney. Men da Rooney var borte spillte vi uten spiss i store deler av alt for mange kamper. 4-6-0 er ikke en formasjon jeg har veldig tro på. Endret 28. november 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kritikken går først og fremst på at han faller for dypt når han er ensom spiss. Han kan gjerne være mer eller like mye med i de oppbyggende fasene dersom han spiller sammen med Rooney. Men da Rooney var borte spillte vi uten spiss i store deler av alt for mange kamper. 4-6-0 er ikke en formasjon jeg har veldig tro på. At han ikke fungere som målmaskin alene i 4-5-1 er opplest og vedtatt for lenge siden. Det er uansett en problemstilling Sir Alex er klar over, at han fortsetter med å matche han på topp er ene og alene fordi Berba kan holde på ballen til resten av laget kommer opp rundt han. En møkkajobb, likevel den beste til å gjøre det i United. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Alle dere skal få sutte på nytelseskjeppen når Bebe har slått gjennom om 1 til 2 sesonger. BOOK IT! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Det skjer ikke... BOOK IT!! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg sa Anderson var tilgitt for de feilslåtte langpasningene fordi han prøvde i det minste. Det ser visst ut som om jeg bet ekstra godt merke i 3 av de 4 (!) feilpasningene han hadde mot Blackburn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå