IcedInsanity Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 "Hva skjedde dær a?!? " 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 "Hva skjedde dær a?!? " Dagens Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jepp, da kan man vel si han har bygd opp kvota for et par kamper.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Haha, Stoke utligner på overtid mot City. Herlig dag dette her. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 "Hva skjedde dær a?!? " Hahahaha! Flira da jeg hørte den der. Helt greit Berbashow i dag! Og Stoke da! Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det eneste som mangler for en super fotballhelg nå er at N'castle viser Chelsea hvem som er sjef i morra 3 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Stor fare for at det blir en Berbatov drakt i løpet av året ja 1 Lenke til kommentar
geil Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Lei dag å være Rovers-supporter, bra det er øl i kjøleskapet 6 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Rett og slett fantastisk. Og Sir Alex viser tvilerne at også dette mannskapet er i stand til å storspille. La Anderson få spille i den litt mer offensive rollen, så tror jeg det kommer til å gjøre underveker for han. Berbatov på oppbygningen til 4-0 målet. Jeg er målløs. Klasse. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Gratulerer med en meget god kamp av dere! Fin fotball! Morsomt å se på. Artig at dere bare pøser på etter å ha full kontroll på kampen. 2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg har ronket i 92minutter, kun avbrutt av en jævlig komplett-reklame og et elendig studio. Berbatov, jeg har ikke ord. For de få som mente det offensive var godt for noen kamper tilbake, slik skal United spille. Rangers kampen og denne er faen et stilstudie i god pasningsfotball. Faen så herlig dette var! Håper vi følger i samme sporet resten av sesongen! Endelig spiller vi fotball igjen. 7 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Dette er hva jeg kommer hjem fra Lanzarote til ja. Moro stemning på facebook i dag, gitt. Gratulerer. Gjett om dere leder ligaen heftig ved årsskiftet, gitt... Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HOLD KJEEEEEEEEEFT LUNDEKVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bøøbatøv, Anderton (?), Næsri, Cjæmækk. men ja, 7-1! HERLICH! 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg har ronket i 92minutter, kun avbrutt av en jævlig komplett-reklame og et elendig studio. Berbatov, jeg har ikke ord. For de få som mente det offensive var godt for noen kamper tilbake, slik skal United spille. Rangers kampen og denne er faen et stilstudie i god pasningsfotball. Faen så herlig dette var! Håper vi følger i samme sporet resten av sesongen! Endelig spiller vi fotball igjen. Haahahahahaha, faen for en lykkesrus!! BERBATOV IS MAGIC, HES GOT THE MAGIC TOUCH!! Aiaiaiaiai, jeg var gråtkvalt på 5-0. 4-0 målet er kanskje årets peneste. Stilstudie i pasningsspill som sagt, det blir ikke bedre. Berbatov er faen så diiiiiiiiiiiiiiigg!! (Noen som hadde Berba på fantasy i dag? haha ) http://www.youtube.com/watch?v=o89iKsKw19M Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg hadde! 22 poeng til nå, og det blir vel tre ekstra i bonus. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Og eg fikk ikke sett kampen Denne SKAL lastes ned! OKKE SOM! Og sees i sin helhet! BOOOOOK IT! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) La meg konkludere - Rafael har blitt helt latterlig sykt god, hva har skjedd med fyren? Vant ballen 20 ganger fra backplass i dag igjen. Hver kamp bretter han sammen vinger, putter dem i baklomma og rusler ned langs dødlinja med en latterlig arrogant "care, hvem er du" holdning. - Evans er en sekk med dritt. Selvsagt kommer han inn å ødelegger for de andre med sin jentefysikk. Skjerp deg og trygl Rafael om boletips. - Anderson anno 2007, oh mother fucker, he is back. Rett inn på godlista igjen. - Rooney storspiller, mangler bare kæssa. Litt karma at han ikke fikk noen i dag, perfekt. Han tar det igjen i neste. - Haha, Berba. Driter Blackburn rett i trynet og gnir det rundt med en magisk pensel. Nesten så han ble flau etter sin femte for dagen. - For en samba fotball vi leverer. Man Utd way. - Tom Cleverly skaffer straffe og scorer en screamer mot West Ham. STORT talent. Fuckings målmaksin. - Welly, 4 mål på 2 kamper. Leker GREIT om dagen. <3 - Matty Etherington og Stoke fansen "Its only one City" Endret 27. november 2010 av Goldwing 7 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Anderson med 99 pasningar i dag 94 gode og kor mange var ikkje viktige for framdrifta i angrepsspelet? Opptil fleire geniale pasningar som direkte eller indirekte fører til mål i dag. Truleg hans beste offensive kamp for klubben og kanskje like greit at han slepper litt defensive oppgåver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå