Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Blackburn

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ronket i 92minutter, kun avbrutt av en jævlig komplett-reklame og et elendig studio. Berbatov, jeg har ikke ord. For de få som mente det offensive var godt for noen kamper tilbake, slik skal United spille. Rangers kampen og denne er faen et stilstudie i god pasningsfotball. Faen så herlig dette var!

Håper vi følger i samme sporet resten av sesongen! Endelig spiller vi fotball igjen.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg har ronket i 92minutter, kun avbrutt av en jævlig komplett-reklame og et elendig studio. Berbatov, jeg har ikke ord. For de få som mente det offensive var godt for noen kamper tilbake, slik skal United spille. Rangers kampen og denne er faen et stilstudie i god pasningsfotball. Faen så herlig dette var!

Håper vi følger i samme sporet resten av sesongen! Endelig spiller vi fotball igjen.

Haahahahahaha, faen for en lykkesrus!! BERBATOV IS MAGIC, HES GOT THE MAGIC TOUCH!! Aiaiaiaiai, jeg var gråtkvalt på 5-0. 4-0 målet er kanskje årets peneste. Stilstudie i pasningsspill som sagt, det blir ikke bedre. Berbatov er faen så diiiiiiiiiiiiiiigg!! (Noen som hadde Berba på fantasy i dag? haha :))

http://www.youtube.com/watch?v=o89iKsKw19M

Lenke til kommentar

La meg konkludere

- Rafael har blitt helt latterlig sykt god, hva har skjedd med fyren? Vant ballen 20 ganger fra backplass i dag igjen. Hver kamp bretter han sammen vinger, putter dem i baklomma og rusler ned langs dødlinja med en latterlig arrogant "care, hvem er du" holdning.

- Evans er en sekk med dritt. Selvsagt kommer han inn å ødelegger for de andre med sin jentefysikk. Skjerp deg og trygl Rafael om boletips.

- Anderson anno 2007, oh mother fucker, he is back. Rett inn på godlista igjen.

- Rooney storspiller, mangler bare kæssa. Litt karma at han ikke fikk noen i dag, perfekt. Han tar det igjen i neste.

- Haha, Berba. Driter Blackburn rett i trynet og gnir det rundt med en magisk pensel. Nesten så han ble flau etter sin femte for dagen.

- For en samba fotball vi leverer. Man Utd way.

- Tom Cleverly skaffer straffe og scorer en screamer mot West Ham. STORT talent. Fuckings målmaksin.

- Welly, 4 mål på 2 kamper. Leker GREIT om dagen. <3

- Matty Etherington og Stoke fansen "Its only one City"

Endret av Goldwing
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Anderson med 99 pasningar i dag 94 gode og kor mange var ikkje viktige for framdrifta i angrepsspelet? Opptil fleire geniale pasningar som direkte eller indirekte fører til mål i dag. Truleg hans beste offensive kamp for klubben og kanskje like greit at han slepper litt defensive oppgåver?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...