Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Blackburn

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først og fremt, skandaløs dømming. Sympatidømming av rang. Døde inni meg at Berba ikke fikk straffen sin, for et stk lekers det var. Nani ble jo også revet ned opptil flere ganger.

Rooney leker

Anderson leker enda mer

Og berbatov lafser rundt med et smil rundt munnen, når har det skjedd før?

Lenke til kommentar

Det her har sett veldig, veldig bra ut så langt. Berbatov er i humør i dag, kan kanskje spele ballen litt tidligare i nokre situasjonar, og det samme med Nani, men med to mål i dag og skikkelig vilje, så likar eg det eg ser. Anderson har nokre balltap, men eg synest han har vore svært positiv. Er direkte og går som oftast framover med ballen og søker løysingar som går mot Blackburn sitt mål. Håpar at laget klarar å halde fram den gode trenden i andre omgang, for til no har det vore vårt beste spel så langt i sesongen.

Lenke til kommentar

Diggar at Ando får skryt i dag. Satt tidligare i dag og las ein bloggpost om gutten frå Strford-End.com eller noko sånt og den ga meg berre endå meir trua på at dette er ein spelar som eg meinar vi må beholde. Når han for lov så er han ein midtbanespelar som vi ellers manglar i klubben og eg syns personleg at det er gode grunnar til at eg har ei drakt liggande heime med Anderson bakpå. Stort tap for min del om han blir shippa ut i januar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...