Peroy Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Finnenes nye toppmodell for underholdning? Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Videoen er fjernet. Det kan tyde på at brukeren har fått en krass telefon fra Nokia sine advokater. Lenke til kommentar
Peroy Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Edit: La inn en ny kopi av videoen i artikkelen, da den originale videoen ble fjernet. Endret 26. november 2010 av Peroy Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Virker som en heftig mobil dette Men skjønner liksom ikke helt att man får det store lydbildet fra en telefon selv om den har 4 kanals lyd ut... men blir spennende å se. Lenke til kommentar
Eivind_bh Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Bare meg som får "toppmodell på underholdning" + symbian^3 til ikke å stemme? Blir litt som å kjøpe en PS3 på steorider, bare at den ikke støtter PS3 spill Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Bare meg som får "toppmodell på underholdning" + symbian^3 til ikke å stemme? Blir litt som å kjøpe en PS3 på steorider, bare at den ikke støtter PS3 spill Det har jeg ingen problem å skjønne.. N8 og kjører på Symbian3, det er jo den råeste multimediamobilen som finnes (snakker av egen erfaring). Den ble forøvrig kåret til årets multimedia-mobil også Ser uansett ut som N8 er sterkere på iallfall kamera enn X7, er det da 4-kanals lyd som gjør denne så spesiell i forhold til N8 ? Har den HDMI ut f.eks. ?? Lenke til kommentar
Bukse Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Dette må være en av de fineste mobilene jeg har sett på lenge Og jeg er generelt ikke så fan av Nokia.. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Symbian på en smarttelefon er minst like fingervennlig som Windows Prof 6.5. Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Å sammenligne fingervennligheten til Symbian^3 og WM6.5 (som jeg regner med du mente) blir for dumt. WM6.5 med stock grensesnitt krever stylus. Symbian^3 er svært fingervennlig. Minuset er at grensesnittet ikke er like flashy og lekkert og enkelte handlinger krever fler trykk enn Android og iPhone og WP7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg