Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

forelsket, men tør ikke å si det


Gjest ehh

Anbefalte innlegg

Blir litt oppgitt av svarene her, jeg.

 

Først: Spillteori! (sett inn omfattende matematisk analyse her) Nei! Det blir ikke noe forhold på deg hvis du ikke gjør henne klar over din interesse. Spørsmålet blir da: Hvordan skal du gjøre dette?

 

1. Ikke si "Jeg liker deg" eller på noen annen måte gjør det ordrett klart for henne at du liker henne. Ikke nekt for det hvis hun spør, men innrøm ingenting. Spør hun er "Kanskje" et flott svar.

2. Siden du ikke sier det til henne må hun skjønne det. Alt du trenger å gjøre er å la det skinne gjennom klart som glass at du liker henne. Sier du "Jeg liker X" til vennene dine f. eks. får hun garantert vite det innen det har gått en halvtime - men DU har ikke sagt noe. Score.

3. Vær generelt awesome da dette øker sannsynligheten for at hun vil være interessert i deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

er tråstarter men gjestefunksjonen funket ikke lenger så jeg lagde en bruker...

ville bare si at jeg hadde spurt, men fikk ikke gode resultater ut av det. :cry:

føltes jo litt jævligt men har kommet over det... vi er fortsatt venner. (håper jeg)

Dette er andre gangen jeg får et nei og aldri fått et ja...

 

Du er bare 11 år gammel. Du har masse tid. Har du ikke fått et ja innen 30 år, kan du komme tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...