peskungen Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Pixmania er nesen 1000 kroner billigere når det gjelder SVART Samsung Galaxy Tab, enn de fleste andre. Det jeg lurer på er om man får tilgang til Norsk market hvis man kjøper den fra Pixmania (Som ikke er et norsk firma). Grunnen til at jeg spør om dette, er at en kamerat av meg kjøpte Droid derfra for ca 1 år siden, og på den var det ikke mulig å velge norsk, slik at han får tilgang til det Norske markedet. Noen som vet noe om dette? ps. Hvor kan man legge inn koden som gir rabatt? (på pixmania) Endret 26. november 2010 av peskungen Lenke til kommentar
tingo Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Eh... du bør tenke deg om mer enn to ganger før du handler hos Pixmania (selv om de er billige): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1191471 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Pixelmania er billig, og du får varen etter høvelig rimelig tid.. MEN: blir du plaget så sliter du... Lenke til kommentar
norgeeek Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Ville nok også heller betalt 1000,- ekstra for å kjøpe av en norsk butikk med godt rykte, ett valg jeg har tatt en del ganger allerede. Og, er ikke Tab'en strengt tatt bare skjerm? Om du ikke får noen fornuftige svar her, kan du jo høre med Samsung om alle Tab'er støtter norsk språk. Norsk Marked burde den støtte uansett. Lenke til kommentar
peskungen Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Jeg bryr meg egentlig ikke om språket (Det skal jeg ha på engelsk), men man må kunne sette locale til Norwegian, slik at man får tilgang til norsk market. Det finnes flere apper som BARE er tilgjengelig for det norske markedet. F.eks gule sider appen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå